13 березня виповнюється 53 роки від дня народження Володимира Кудрявцева, відомого російського психолога
Володимир Кудрявцев — автор концепції та програми розвивальної дошкільної освіти та методичних матеріалів до неї, а також концепції культуродоцільної освіти та банку діагностичних методик для оцінки творчого потенціалу дитини, що відомий також як БТКК — Батарея тестів креативності Кудрявцева.
У колі наукових інтересів психолога — філософські дискурси психології, проблеми теорії та методології розвитку людини, розвивальної освіти (дошкільної, шкільної та вищої), питання психології творчості, формування та діагностики творчих здібностей, психології здоровֹ’я тощо. Працює також над проблематикою історії та теорії дитинства. Наразі учений очолює кафедру теорії та історії психології Інституту психології імені Льва Виготського Російського державного гуманітарного університету та є головним науковим співробітником Інституту психолого-педагогічних проблем дитинства Російської академії освіти.
ІЗ ТВОРЧОГО ДОРОБКУ …
- Кудрявцев В. Т. Диагностика творческого потенциала и интеллектуальной готовности детей к развивающему школьному обучению. М., 1999.
- Кудрявцев В. Т. Инновационное дошкольное образование: опыт, проблемы и стратегия развития / Кудрявцев В. // Дошкольное воспитание. 1997–2000.
- Кудрявцев В. Т. Личностный рост ребенка в дошкольном образовании. М., 2005.
- Кудрявцев В. Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы. М.: Знание, 1991.
- Кудрявцев В. Т. Психология развития человека. Основания культурно-исторического подхода. Рига, 1999.
- Кудрявцев В. Т. Психология технического мышления. М.: Педагогика. 1975.
- Кудрявцев В. Т. Смысл человеческого детства и психическое развитие ребенка. М.: Изд-во УРАО, 1997.
- Кудрявцев В. Т. Развивающая педагогика оздоровления. М., 2000.
Немає коментарів:
Дописати коментар