Усім нам притаманний дух суперництва, а проявляє його кожен по-своєму.
Хтось бере найактивнішу участь і надсилає роботу на конкурс, хтось ― не менш
активно вболіває за колегу, а хтось ― із задоволенням бере собі на озброєння
опубліковані в журналі розробки учасників конкурсу. У будь-якому разі, участь у
конкурсі ― це можливість поділитися своїми здобутками та думками з колегами і
водночас підвищити власний професійний рівень.
Практичний психолог, який прагне бути успішним та ефективним у своїй роботі, повинен розуміти, що постать педагога має непересічне значення в житті кожної дитини. На сьогодні робота з педагогами — профілактична, консультаційна, просвітницька і навчальна — потребує особливої майстерності від практичного психолога. А підвищення психологічної культури педагогів є не лише важливим, а й нагальним завданням. Тож ми оголошуємо конкурс на найкращі розробки щодо підвищення психологічної культури педагогів. Активні, творчі, ініціативні практичні психологи системи освіти, що стануть переможцями конкурсу, отримають чудові подарунки. Тож не зволікайте! Надсилайте свої розробки на адресу редакції та перемагайте!
Практичний психолог, який прагне бути успішним та ефективним у своїй роботі, повинен розуміти, що постать педагога має непересічне значення в житті кожної дитини. На сьогодні робота з педагогами — профілактична, консультаційна, просвітницька і навчальна — потребує особливої майстерності від практичного психолога. А підвищення психологічної культури педагогів є не лише важливим, а й нагальним завданням. Тож ми оголошуємо конкурс на найкращі розробки щодо підвищення психологічної культури педагогів. Активні, творчі, ініціативні практичні психологи системи освіти, що стануть переможцями конкурсу, отримають чудові подарунки. Тож не зволікайте! Надсилайте свої розробки на адресу редакції та перемагайте!
1.1. Конкурс «Підвищення
психологічної культури педагогів» (далі — Конкурс) організовано з
метою:
·
сприяти опануванню
практичними психологами сучасних освітніх технологій, спрямованими на
підвищення психологічної культури педагогів у навчальній, виховній та
повсякденній взаємодії з колегами, дітьми та їхніми батьками;
·
підтримати
ініціативу практичних психологів у розробленні та впровадженні
просвітницько-профілактичного та навчального забезпечення психологічного
супроводу навчально-виховного процесу в дошкільному або в загальноосвітньому навчальних закладах;
·
сприяти професійній
самореалізації освітян;
·
поширювати інноваційні ідеї та сучасні
технології психологічного супроводу навчально-виховного процесу дошкільного або загальноосвітнього навчальних закладів;
·
сприяти обміну перспективним досвідом
роботи;
·
ознайомити читачів журналу «Практичний
психолог: Школа» та
«Практичний
психолог: Дитячий садок»
з творчістю найкращих практичних психологів системи освіти
України.
1.2.
Організатором Конкурсу є напрям «МЦФЕР:Освіта» Видавничого дому Міжнародного
центру фінансово-економічного розвитку.
1.3. Безпосередню роботу з проведення Конкурсу здійснює редакція журналів «Практичний
психолог: Школа» та
«Практичний
психолог: Дитячий садок»
.
1.4.
Конкурсні роботи редакція приймає з 25 лютого по 31 травня 2013 року.
2.
Учасники Конкурсу та конкурсні роботи
2.1. Учасниками
Конкурсу можуть бути практичні психологи системи освіти України.
2.2. Для участі у
Конкурсі приймаються авторські розробки щодо підвищення психологічної культури
педагогів України з фотографіями, що ілюструють розробку.
2.3. Тематика
конкурсних матеріалів не обмежується. Вони можуть висвітлювати як цілісну
систему роботи щодо підвищення психологічної культури педагогів, так і окремі
її складові.
2.4. Робота,
надіслана на Конкурс, має бути власною розробкою учасника (групи учасників) і
не суперечити загальновизнаним вимогам і нормам та чинному законодавству
України.
2.5.
Відповідальність за дотримання авторського права несе автор матеріалу згідно
з чинним законодавством України.
3. Порядок проведення Конкурсу та визначення
переможців
3.1. Конкурс
проводиться в один етап.
3.2. Для оцінки конкурсних робіт формується конкурсна
комісія, до складу якої входять провідні спеціалісти системи освіти та
психологічної служби України.
3.3.
Найкращі роботи та переможців визначає конкурсна комісія.
3.4.
Конкурсна комісія оцінює матеріали, надіслані на Конкурс, за такими критеріями:
· актуальність,
оригінальність;
· практична
значимість, технологічна можливість упровадження у різних
психолого-педагогічних умовах;
· культура
методичного оформлення матеріалів (глибина розкриття обраної теми;
структурованість, логічність і технологічна грамотність матеріалів; простота
викладу тощо).
3.5. Найкращі
конкурсні роботи будуть відзначені дипломами і опубліковані в журналі
«Практичний психолог: Школа» або «Практичний психолог: Дитячий садок» .
3.6. Переможці Конкурсу отримують Почесні дипломи від
напряму «МЦФЕР:Освіта» Видавничого дому Міжнародного центру
фінансово-економічного розвитку та цінні подарунки.
3.7. Організатори мають
право визначати номінації та додаткові подарунки. Допускається запровадження та
вручення подарунків партнерами Конкурсу, а також участь зацікавлених
організацій у врученні благодійних подарунків навчальним закладам — учасникам
Конкурсу.
4.
Умови участі у Конкурсі
4.1. Для
участі у Конкурсі учасникам необхідно надіслати до редакції журналу «Практичний
психолог: Школа» або
«Практичний
психолог: Дитячий садок»:
· заявку
на участь у Конкурсі встановленого зразка (див. Додаток 1);
· матеріали
конкурсної роботи в електронному вигляді;
· фотографії
у форматі TIFF або JPG.
4.2. Заявка
на участь у Конкурсі є підтвердженням того, що учасник погоджується з умовами
його проведення.
4.3. Усі
рішення з питань, що не обумовлені цим Положенням, редакція журналів «Практичний
психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» спільно з конкурсною комісією ухвалюють у робочому порядку з
урахуванням інтересів учасників Конкурсу.
6.
Контактна інформація для учасників Конкурсу
ТОВ
«МЦФЕР-Україна»,
Конкурс
журналу
«Практичний психолог: Школа» або
«Практичний психолог: Дитячий садок»
«Практичний психолог: Школа» або
«Практичний психолог: Дитячий садок»
вул.
Марини Раскової, 11-А, а/с 170,
м. Київ, 02660, тел.: 0(44) 586-56-06
м. Київ, 02660, тел.: 0(44) 586-56-06
e-mail:
psyholog@mcfr.com.ua
Додаток 1
ТОВ
«МЦФЕР-Україна»
Конкурс журналу
Конкурс журналу
«Практичний
психолог: Школа»
або «Практичний психолог: Дитячий садок»
або «Практичний психолог: Дитячий садок»
ЗАЯВКА
Прошу
прийняти мою роботу до участі у конкурсі «Підвищення психологічної культури
педагогів». З умовами проведення Конкурсу ознайомлений(-на).
Назва
роботи: ____________________________________________________________________________
Інформація про учасника:
ПІБ: _______________________________________________________________________________
Місце роботи (назва закладу, його
адреса): _______________________________________________
Посада: ____________________________________________________________________________
Телефон (код міста обов’язково): ________________________________________________________
Поштова адреса для листування (індекс
обов’язково): __________________________________________
_____________________ _____________________ _____________________
(підпис)
(ПІП)
(дата)
Додаток 2
Орієнтовний
план конкурсної роботи
1. Назва.
2. Актуальність
розробки.
3. Цілі
розробки.
4. Опис заходу
та застосованої методики чи технології і засобів, що забезпечують його
реалізацію.
5.
Результативність застосування розробки.
6. Додатки:
·
плани просвітницької та/або
консультативної роботи;
·
конспекти та сценарії різних форм роботи
з дітьми та дорослими;
·
ігри, посібники та інші дидактичні
засоби;
·
фотографії, мультимедійні презентації та
інші ілюстративні матеріали.
Додаток 3
Правила
оформлення конкурсної роботи
· Матеріали
конкурсної роботи мають бути набрані у текстовому редакторі Word та подані на
електронному носії або направлені електронною поштою.
· До матеріалів
бажано додавати ілюстрації: презентації, фотографії, рисунки, схеми тощо.
· Растрові
зображення ілюстрацій мають бути збережені без стискання у форматах TIFF чи JPG
(роздільна здатність більше 300 dpi), векторна графіка — у форматі EPS (версії
8.0). У тексті необхідно зазначати посилання на кожну ілюстрацію.
· Таблиці
слід подавати з назвами та посиланнями на них у тексті. Дані таблиць мають бути
вивірені.
· Якщо
автор користується спеціальною термінологією, у тексті або у виносці треба дати
пояснення до неї.
· Бажано не використовувати у
тексті різні шрифти. Смислові наголошення у тексті слід робити прямим
напівжирним накресленням чи курсивом.
Більше новин ― на Порталі освітян України «Педрада»
Більше новин ― на Порталі освітян України «Педрада»
Немає коментарів:
Дописати коментар