8 лютого в Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту
України (МОНмолодьспорт) відбулася нарада соціальних педагогів. В її роботі
взяли участь представники всіх
областей України.
У ході наради соціальні педагоги
підбивали підсумки і презентували наробки соціальних служб своєї
області та, зокрема, свого дошкільного навчального закладу. Головним на
засіданні стало обговорення питання соціального
патронату в дошкільній освіті.
У межах обговорення соціального
патронату педагогів було розглянуто такі питання:
·
відсутність положення про соціальний патронат в дошкільній галузі освіти,
що дало б змогу вирішувати такі робочі моменти, як оплата проїзду під час
відвідування дитини вдома, наявність посвідчень соціального педагога тощо;
·
ведення спеціальної ділової документації для соціального педагога (її обсяг
і зміст не мають бути тотожними з документацією для практичного психолога);
·
застосування
інструментарію соціального педагога;
·
брак місць у дитячих
садочках як загального, так і компенсуючого типу, і, як наслідок, значне
перевантаження груп, що не дає змоги надавати необхідну допомогу дітям в
повному обсязі та забезпечувати оптимальні умови для їхнього розвитку;
·
питання атестації соціальних педагогів, які мають диплом «соціального
працівника».
Проте чимало питань можна ы потрыбно вирышувати на місцях, про це буде підготовлено відповідний лист керівникам регіональних управлінь освітою. (Слідкуйте за інформацією на нашому блозі.)
Проте чимало питань можна ы потрыбно вирышувати на місцях, про це буде підготовлено відповідний лист керівникам регіональних управлінь освітою. (Слідкуйте за інформацією на нашому блозі.)
У обговоренні взяла участь і головний
редактор журналу «Практичний психолог: Дитячий садок», експерт з питань дошкільного віку дитини Тетяна
Леонідівна Гурковська. Головний редактор підтримала колег щодо висловлюваних зауважень та ініціатив, зазначивши, що соціальні педагоги і практичні
психологи разом входять до єдиної Психологічної служби системи освіти, тож
мають схожі проблеми і труднощі в роботі. Щоб налагоджувати роботу вітчизняної
Психологічної служби задля успішного майбутнього наших дітей, головний редактор
запросила присутніх до об’єднання зусиль та активної співпраці,
зокрема, до представлення своїх
наробків і досягнень на сторінках журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».
Більше новин ― на Порталі освітян України «Педрада»
Більше новин ― на Порталі освітян України «Педрада»
Немає коментарів:
Дописати коментар