13 лютого 1895 року брати Луї
та Огюст Люм’єр запатентували перший апарат для отримання рухомого зображення.
Розповідають,
що якось уночі Луї Люм’єра мучив головний біль. Біль не давав заснути до ранку.
А результатом безсонної ночі став задум нового пристрою, що мав складатися з
проектора й кулачкового механізму для подачі перфорованої плівки із
зображенням.
Минуло
зовсім небагато часу ― і брати Люм’єр втілили ідею комбінованої кінокамери в
життя, запатентувавши винахід. Вже
28 грудня того ж 1895 року в Парижі брати Люм’єр продемонстрували винахід в дії. На
Бульварі Капуцинів в підвалі «Гран-кафе» вони влаштований перший публічний
платний кіносеанс фільму «Прибуття потягу на вокзал Ла Сьота». Із
цього комерційного показу власне і бере початок світового кіно.
І хоча
від того доленосного дня минуло 118 років, кіно і досі залишається одним із
засобів впливу на формування особистості. Тому завдання практичного психолога
навчити близьких дорослих контролювати кількість і змістовність тих фільмів, що
переглядає їхня дитина. Це дасть можливість убезпечити дитину від небажаного когнітивного впливу і подальших
негативних наслідків.
Тож приємного перегляду!
Немає коментарів:
Дописати коментар