Шановні колеги
Пропонуємо вам ознайомитися з переліком публікацій журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» у 2015 році.
Зверніть увагу: напівжирним шрифтом подано число журналу, у якому розміщено публікацію, курсивом — номер сторінки.
ПРО ВАЖЛИВЕ
Лист Міністерства освіти і науки України «Про забезпечення фахівцями
та пріоритетні напрями діяльності психологічної служби системи освіти
у 2015-2016 навчальному році» від 23.07.2015 № 1/9-347.................................................. 8, 50
Рекомендації для батьків щодо профілактики посттравматичного
стресового розладу в дітей..................................................................................................... 4, 46
Пропонуємо вам ознайомитися з переліком публікацій журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» у 2015 році.
Зверніть увагу: напівжирним шрифтом подано число журналу, у якому розміщено публікацію, курсивом — номер сторінки.
ПРО ВАЖЛИВЕ
Піроженко Тамара Проблема
визначення критеріїв оцінювання рівня розвитку дитини 1, 4
НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Гріньова Ольга Використання арт-терапії у роботі з дітьми
дошкільного віку....... 10, 4
Гуменюк Галина Професійна успішність особистості: бути,
реалізуватися, здійснитися 8, 4
Гурковська Тетяна,
Сахно Олена Забезпечення гуманної адаптації малюка до дитячого садка:
про що мають пам’ятати дорослі....................................................... 5, 4
Сахно Олена Забезпечення гуманної адаптації малюка до дитячого садка:
про що мають пам’ятати дорослі....................................................... 5, 4
Гурлєва Тетяна Казка — місточок, по якому в душу дитини входить
добро.......... 12,
4
Карабаєва Ірина Уява як показник особистісного та творчого
становлення дитини дошкільного віку 11,
4
Католик Галина Особливості реагування дітей на психотравматичні
події............... 4, 4
Ладивір Світлана Плекаємо становлення особистості дитини....................................... 9,
4
Ладивір Світлана Розвивальний потенціал гри: використовуємо сповна..................... 2, 4
Седих Кіра Міф як сімейна ідеологія..................................................................... 1,
12
Терещенко Людмила Статеве
виховання дитини — обов’язок її батьків......................... 3,
4
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА
РОБОТА
Білопола Вікторія Організація роботи з дітьми з розладами аутичного
спектра
в умовах дитячого садка загального типу...................................... 8, 28
в умовах дитячого садка загального типу...................................... 8, 28
Білопола Вікторія Психолого-педагогічний супровід гіпоактивної дитини
в дитячому садку 11, 23
Білопола Вікторія Психолого-педагогічний супровід дитини з агресивною
поведінкою
в дошкільному закладі...................................................................... 3, 20
в дошкільному закладі...................................................................... 3, 20
Білопола Вікторія Психолого-педагогічний супровід тривожної дитини................... 2, 15
Болотна Юлія Індивідуальний психологічний супровід педагогів.......................... 6, 4
Гулєвич Тетяна Забезпечуємо цілісність розвитку дитини,
або Новий формат профільного методичного об’єднання........... 7, 17
або Новий формат профільного методичного об’єднання........... 7, 17
Замедянська Тамара,
Литвин Інна Із думкою про дитину, або Із чого розпочинається процес адаптації 5, 10
Литвин Інна Із думкою про дитину, або Із чого розпочинається процес адаптації 5, 10
Кондратець Інна Удосконалюємо організаційну модель профільного
методичного об’єднання 7, 12;
8, 35
Кондратець Інна,
Філанчук Світлана Робота профільного об’єднання: особливості організації................. 7, 4
Філанчук Світлана Робота профільного об’єднання: особливості організації................. 7, 4
Ладивір Світлана Стимулювання дітей до самостійної творчої гри.............................. 2, 9
Литвин Інна Організовуємо роботу з сенсорного розвитку дітей
раннього віку 12, 23
Луценко Олена Рекомендації для фахівців психологічної служби
системи освіти
щодо підготовки та проведення засідання профільного методичного об’єднання 7, 16
щодо підготовки та проведення засідання профільного методичного об’єднання 7, 16
Ригель Олеся Творча лабораторія як форма професійного
вдосконалення
фахівців психологічної служби....................................................... 7, 26
фахівців психологічної служби....................................................... 7, 26
ОФІЦІЙНІ
ДОКУМЕНТИ
Лист Міністерства освіти і науки України «Про забезпечення фахівцями
та пріоритетні напрями діяльності психологічної служби системи освіти
у 2015-2016 навчальному році» від 23.07.2015 № 1/9-347.................................................. 8, 50
ПСИХОЛОГІЧНА
ДІАГНОСТИКА
Боровська Олена,
Стаценко Наталя Робота із сім’єю новачка..................................................................... 6, 15
Стаценко Наталя Робота із сім’єю новачка..................................................................... 6, 15
Гулько Юлія Вивчення творчого мислення дошкільників засобами
системи КАРУС під час ліплення 2,
30
Гумовська Людмила Діагностичний
аспект психологічного супроводу вихователів у міжатестаційний період 6, 10
Ладивір Світлана Тонкощі застосування психологічної діагностики в
роботі з дошкільниками 8, 16
Пісарєва Олена Знання особливостей комунікації дитини —
запорука успішної взаємодії з нею 9,
22
Ригель
Олеся Малюнкові методики як засіб діагностування впливу травматичної ситуації
на дітей 4, 19
Соловйова Людмила Вивчаємо
довільну поведінку дітей дошкільного віку................... 9,
12
Терещенко Людмила Вивчаємо
професійну самосвідомість молодих спеціалістів....... 8,
11
Яценко Тетяна Досліджуємо рівень сформованості гендерних уявлень у
дошкільників 3, 9
КОРЕКЦІЙНА
І РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА
Бахарєва Анастасія Розвиток
емоційної сфери дитини за допомогою казки................. 12,
8
Борисенко Оксана Ресурси казки в роботі з дітьми-логопатами.................................. 10,
32
Галіцина Людмила Застосування арт-терапевтичних технік для зниження
тривожності у дітей 10, 16
Гріньова Ольга Особливості використання музикотерапії в роботі з
дошкільниками 10, 25
Гулько Юлія,
Королькова Наталія ... Розвиток
творчого мислення дошкільників на заняттях з ліплення........ 2, 24
Карабаєва Ірина Плекаємо творчу уяву дошкільників................................................. 9,
37
Костюченко Юлія Дошкільник
уперше йде до дитячого садка...................................... 5,
18
Лигомина Тетяна Спілкування
з дітьми раннього віку в період адаптації.................. 6,
24
Литвин Інна Ізотерапія в роботі з дітьми, які зазнали впливу
стресогенних подій 11, 18
Литвин Інна Підготовка до навчання: зважуємо всі «за» і «проти» ................... 1, 22
Піроженко Тамара Організовуємо
розвивальну роботу відповідно
до рівнів комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини........... 9, 31
до рівнів комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини........... 9, 31
Яценко Тетяна Гурток з розвитку творчої уяви....................................................... 11,
10
Яценко Тетяна Формування високого рівня гендерної соціалізації
старших дошкільників 3, 14
КОНСУЛЬТАЦІЯ
Вовчик-Блакитна Леся................................... Батьки-телеекран-діти:
екологічність взаємодії........ 8,
41
Вовчик-Блакитна Леся....................... Діти і дорослі:
кроки назустріч на шляху порозуміння........ 2,
39
Вовчик-Блакитна Леся Із чого зроблені хлопчики, або Погляд психолога на
виховання майбутніх чоловіків 6,
29
Гулько Юлія Неготовність шестирічки до школи: консультуємо
батьків........... 5, 37
Гурлєва Тетяна Використовуємо притчу на шляху до порозуміння з
дитиною...... 3, 29
Кесьян Тетяна Інтерактивні методи навчання — засіб професійного
зростання.. 7, 43
Кляпець Ольга Сімейна дискримінація та її вплив на дитину.................................. 4, 34
Литвин Інна Специфіка взаємодії з батьками під час підготовки
дитини до школи 1, 18
Омельченко Яніна Сила колискової в сучасному світі.................................................. 10,
10
Романюк Марина Особливості
виховання харчової поведінки у дітей..................... 11,
40
Романюк Марина Особливості
консультування батьків дітей із затримкою психічного розвитку 5, 33
Романюк Марина Фізичний та психічний розвиток дитини: шукаємо золоту середину 12, 37
ПСИХОЛОГІЧНА
ПРОСВІТА
Вовчик-Блакитна Леся,
Гурлєва Тетяна Діти та сучасний інформаційний простір: орієнтири психологічної допомоги 4, 29
Гурлєва Тетяна Діти та сучасний інформаційний простір: орієнтири психологічної допомоги 4, 29
Гурковська Тетяна Кусюча
проблема, або Як відучити дитину кусатися................... 12,
32
Гурлєва Тетяна Психологічні особливості онлайн-спілкування............................... 1, 45
Кесьян Тетяна Із дитиною до практичного психолога............................................. 5,
30
Кляпець Ольга Обираємо дитячий садок: погляд мами-психолога на
проблему... 5, 24
Кучерява Наталія Колаж: використовуємо арт-техніку в роботі
профільного методичного об’єднання 10,
36
Лигомина Тетяна Нейрофізіологічні
основи психотравми........................................... 4,
24
Майстренко Ірина Феномен
прихованої агресії у взаємодії........................................... 2,
44
Мойзріст Олена Дитяча істерика: чому виникає і як подолати................................ 11, 31
Романюк Марина Спілкування
з домашнім улюбленцем: психологічний вплив на дитину 6, 38
Романюк Марина Уявні
друзі дитини: показник її розвитку чи тривожний сигнал.. 3, 36
Федорчук Олена Фасилітація як чинник гармонійного розвитку дитини
та педагога 9, 44
Хартман Олена Аби просвітницька робота була ефективною.................................. 9, 49
ПСИХОПРОФІЛАКТИКА
Ворона Вікторія Профілактика
професійного вигорання педагогічних працівників засобами
арт-терапії........................................................................................... 10, 44
арт-терапії........................................................................................... 10, 44
Гурковська Тетяна Педагогічні
стереотипи у взаємодії з дитиною...................... 2,
51; 3, 41
Кляпець Ольга Насильство в сім’ї: чому виникає та чим загрожує......................... 6, 34
Терещенко Людмила Умови
збереження психічного здоров’я дошкільників................ 4,
37
Тюрютікова Ірина Ресурси відновлення практичного психолога................................. 7, 50
ПРОФЕСІЙНЕ
ЗРОСТАННЯ
Взаємодія з дитиною в кризовій ситуації.
Пам’ятка для практичного психолога 4,
18
Гриньова Ольга Особливості використання казкокотерапії в роботі з
дошкільниками 12,
14
Дима Павло Провокативна психотерапія як засіб роботи з батьками
у складних ситуаціях 1, 30
Палій Анатолій Багаті теж плачуть, або Міфи про гроші........................................... 1,
38
Романюк Марина Застереження
в роботі практичного психолога
під час надання допомоги в ускладнених умовах......................... 4, 10
під час надання допомоги в ускладнених умовах......................... 4, 10
Стороженко Анна Метод
Балінт-групи, або Виходимо за межі методичного об’єднання 7, 35
ВЗАЄМОДІЯ
ЗІ СПЕЦІАЛІСТАМИ
Баранова Юлія Як визначити, що дитина потопає.................................................... 5,
45
Гурковська Тетяна,
Романюк Марина Забезпечення ефективної взаємодії практичного психолога та спеціального педагога 8, 20
Романюк Марина Забезпечення ефективної взаємодії практичного психолога та спеціального педагога 8, 20
Драб Ярослав Транзиторний тиковий розлад у
дітей............................................ 12, 45
Драб Ярослав Як допомогти дітям з проявами лунатизму.................................... 11,
36
Олінковська Тетяна Головний
біль напруження у дітей.................................................... 1,
48
Порхун Оксана Обираємо домашнього улюбленця — враховуємо медичний
аспект 6, 44
РОБОЧА
СИТУАЦІЯ
Гулько Юлія Забіякуваті капризулі, або Як розв’язати конфліктну
ситуацію між дітьми 11, 49
Гулько Юлія Зрозуміти мову поведінки дитини.................................................... 5,
48
Гулько Юлія Комп’ютеризація дошкільників: шляхи порятунку......................... 3, 50
Гулько Юлія Ляльки-монстри — утілення зла?...................................................... 3,
48
Гурковська Тетяна «Філіппінський
тест»: чому важливо, щоб дитина впоралася?...... 1,
55
Ладивір Світлана Діти говорять про війну...................................................................... 5,
50
Ригель Олеся Говорити не можна мовчати.............................................................. 2,
55
Романюк Марина Агресія дитини
як наслідок травматичної події............................... 4,
53
Романюк Марина Допомагаємо
«вийти» із ситуації...................................................... 4,
52
Романюк Марина Подолання
страхів війни.................................................................... 4,
50
Романюк Марина Чому
варто обговорювати події, що сталися.................................... 4,
51
ГЛОСАРІЙ
Терещенко Людмила Психологічні
аспекти професійної діяльності............................... 8,
10
ІНФОРМАЦІЙНИЙ
СТЕНД
«Магічні»
слова батьків для спілкування з дитиною...................... 4,
45
Рекомендації для батьків щодо профілактики посттравматичного
стресового розладу в дітей..................................................................................................... 4, 46
Уникаємо
хронічного стресу.............................................................. 4,
48
Як подолати безсоння......................................................................... 4,
49
Білопола Вікторія Як налагодити взаємодію з гіпоактивною дитиною..................... 11, 30
Галіцина Людмила Аби дитина не боялася...................................................................... 10,
49
Карабаєва Ірина Стимулюємо творчу уяву дитини..................................................... 9, 42
Яценко Тетяна Рекомендації для батьків щодо гендерної соціалізації
дітей старшого
дошкільного віку................................................................................. 3, 19
дошкільного віку................................................................................. 3, 19
У
ЗАПИСНИК ПСИХОЛОГА
Морєва
Олена Новий розмір
заробітної плати практичного психолога............... 10,
50
Морєва Олена Оплата
праці практичного психолога за роботу на півставки у двох дошкільних
закладах................................................................................................ 3, 52
закладах................................................................................................ 3, 52
ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ
Кунгурцева Людмила Тривалість
щорічної основної відпустки практичного психолога
навчально-виховного комплексу.................................................... 6, 55
навчально-виховного комплексу.................................................... 6, 55
Морєва Олена Зарахування стажу роботи на посаді психолога до
педагогічного,
що дає право на надбавку за вислугу років................................... 6, 50
що дає право на надбавку за вислугу років................................... 6, 50
Морєва
Олена Право практичного психолога на доплати за науковий
ступінь і вчене звання 8, 48
Морєва Олена Право практичного психолога на підвищення посадового
окладу
за роботу з ВІЛ-інфікованими дітьми............................................. 8, 49
за роботу з ВІЛ-інфікованими дітьми............................................. 8, 49
Морєва Олена Право практичного психолога на щорічну додаткову
відпустку
на посаді діловода, яку він обіймає за сумісництвом.................... 8, 46
на посаді діловода, яку він обіймає за сумісництвом.................... 8, 46
Морєва Олена Право
практичного психолога на щорічну додаткову відпустку у зв’язку
з ненормованим робочим днем........................................ 12, 50
з ненормованим робочим днем........................................ 12, 50
Морєва Олена Практичний психолог — сумісник: чи можна звільнити
по закінченні навчального року...................................................... 5, 52
по закінченні навчального року...................................................... 5, 52
Морєва Олена Робота практичного психолога в оздоровчому таборі
під час щорічної основної відпустки.............................................. 6, 51
під час щорічної основної відпустки.............................................. 6, 51
Морєва Олена Робота практичного психолога викладачем у коледжі за
сумісництвом 11, 53
Морєва Олена Розмір грошової компенсації за дні невикористаної
відпустки..... 6, 53
Морєва Олена Розмір надбавки за високі досягнення у праці під час
роботи на півставки 8, 47
Морєва Олена Тарифний розряд практичного психолога — випускника
вищого навчального
закладу................................................................................................ 10, 53
закладу................................................................................................ 10, 53
Морева Олена Умови надання щорічної грошової винагороди за
попереднім місцем роботи 12,
51
ПУБЛІКАЦІЇ
2015 РОКУ
Перелік
публікацій журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» у 2015 році 12, 53
Немає коментарів:
Дописати коментар