16 вересня 2013 року заняття з каністерапії для дітей з особливими потребами відвідали головні редактори освітянських журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практичний психолог: Дитячий садок», «Медична сестра дошкільного закладу» відповідно Наталія Савінова, Тетяна Гурковська та Юлія Баранова.
Каністерапія може давати високі результати в роботі з такими дітьми і це доводить практика її застосування у громадській організації «В дитячих долонях». Заняття проводяться фахівцем-кінологом із спеціально навченим собакою. Для роботи з особливими дітьми собака і господар проходять спеціальне навчання, потім тестування. До роботи з дітьми допускаються не всі собаки, а лише дуже спокійні, зі стабільною психікою, ідеальним характером і високим інтелектом.
Програма занять складається і коректується відповідно до віку, можливостей, потреб і очікуваного результату.
Із собакою дитина може:
- проходити смугу перешкод — розвиток моторики;
- давати команди — розвиток мовлення;
- доглядати за нею — розвиток довіри;
- розчісувати, одягати в наряди тощо — розвиток фантазії, емоційної та ігрової діяльності.
Також у цей день відбулося відкриття майданчика для дітей з особливими потребами, що стало наступним кроком до створення ефективного корекційно-розвивального середовища.
Проте варто пам'ятати, що каністерапія (так само як і іпотерапія чи дельфінотерапія) є допоміжним, додатковим засобом розвитку дітей. Якщо поруч з дитиною немає відповідальних, активних, а найголовніше, впевнених у своїх можливостях і результатах своєї роботи батьків, жодна терапія не допоможе.
Виховання дитини є важкою працею її батьків!
Більше новин — на освітянському порталі "Педрада".
Немає коментарів:
Дописати коментар