вівторок, 3 вересня 2013 р.

Адаптація першокласників до школи


Питання адаптації дітей-першокласників до умов освітнього процесу турбують як батьків, так і педагогів, практичних психологів, методистів, загалом усіх учасників освітнього процесу.

Щоб допомогти дошкільнятам швидко і з максимальним психологічним комфортом "влитися" у шкільну систему, дорослим варто бути обізнаним як безпосередньо з явищем адаптації, так і з психічними особливостями дітей 6–7 років. У цьому Вам, шановні колеги, стануть у пригоді такі матеріали:
  1. «Щоб дитина не загубилася у школі», автор статті Тетяна Гурковська, головний редактор журналів «Практичний психолог: Дитячий садок» та «Практичний психолог: Школа», психолог-консультант;
  2. «Причини дезадаптації першокласників», автор статті Оксана Олійник, старший викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету, канд. психол. наук;
  3. «Взаємодія практичного психолога і педагогів як запорука успішної адаптації  першокласника», автор статті Наталія Сосновенко, науковий співробітник Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України.

Немає коментарів:

Дописати коментар