Питання адаптації дітей-першокласників до умов освітнього процесу турбують як батьків, так і педагогів, практичних психологів, методистів, загалом усіх учасників освітнього процесу.
Щоб допомогти дошкільнятам швидко і з максимальним психологічним комфортом "влитися" у шкільну систему, дорослим варто бути обізнаним як безпосередньо з явищем адаптації, так і з психічними особливостями дітей 6–7 років. У цьому Вам, шановні колеги, стануть у пригоді такі матеріали:
- «Щоб дитина не загубилася у школі», автор статті Тетяна Гурковська, головний редактор журналів «Практичний психолог: Дитячий садок» та «Практичний психолог: Школа», психолог-консультант;
- «Причини дезадаптації першокласників», автор статті Оксана Олійник, старший викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету, канд. психол. наук;
- «Взаємодія практичного психолога і педагогів як запорука успішної адаптації першокласника», автор статті Наталія Сосновенко, науковий співробітник Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України.
І звісно, Ви можете висловити свою думку щодо питання адаптації першокласників, поділитися власним досвідом, поставити питання психологу-консультанту Тетяні Гурковській в режимі он-лайн на форумі порталу освітян України "Педрада".
Немає коментарів:
Дописати коментар