середа, 15 січня 2014 р.

Новації в охороні здоров'я материнства та дитинства: успіхи та перспективи

14 січня 2014 року у Міністерстві охорони здоров’я України під головуванням Альони Терещенко, начальника управління материнства, дитинства та санаторного забезпечення МОЗ України, відбувся брифінг «Новації в охороні здоров'я материнства та дитинства: успіхи та перспективи».

У заході взяли участь представники ЮНІСЕФ, ВООЗ, українсько-швейцарської програми «Здоров’я матері та дитини», благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї».





Спікерами брифінгу були:

Павло Замостян — заступник директора Фонду народонаселення ООН/UNFPA

Наталія Рябцева — керівник офісу з впровадження українсько-швейцарської програми «Здоров’я матері та дитини»

Галина Майструк — голова правління БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї»

Катерина Булавіна — медичний експерт, представництво Дитячого фонду ООН в Україні (UNICEF)

Від напряму «МЦФЕР: Освіта» участь у брифінгу взяла Юлія Баранова, головний редактор журналу «Медична сестра дошкільного закладу»

Під час брифінгу було приділено увагу актуальним питанням розвитку сфери охорони здоров’я матерів та дітей, обговорено основні результати роботи МОЗ у 2013 році в цьому напрямі.

Також учасники заходу відзначили позитивні зрушення 2013 року, серед яких:

  • зміни у підходах до встановлення інвалідності дітям. Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання встановлення лікарсько-консультативними комісіями інвалідності дітям» від 21 листопада 2013 р. № 917 за основу взято світовий досвід біосоціальної моделі інвалідності;
  • зміни у підходах до організації психіатричної допомоги дітям. У 2013 році було застосовано світовий підхід з розмежування допомоги дітям від допомоги дорослим.










Немає коментарів:

Дописати коментар