четвер, 23 січня 2014 р.

Перелік публікацій журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» за 2013 рік

* Розміщено у такому порядку:

РУБРИКА — Автор — Назва статті — номер журналу — сторінка




ПРО ВАЖЛИВЕ
Панок Віталій Етика та відповідальність у професійній діяльності практичного психолога . 2, 4
Панок Віталій Стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти. 5, 4
НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Біла Ірина Психологічний супровід розвитку індивідуальності дитини . 9, 6
Етичний кодекс психолога. 2, 6
Ладивір Світлана Психологічні основи освітнього процесу в дитячому садку . 11, 4
Ладивір Світлана Супровід розвитку дитини на засадах гуманного підходу. 8, 17
Палій Анатолій Психологічний тренінг: за чи проти. 8, 23
Палій Анатолій Яким має бути кабінет практичного психолога?. 4, 13
Петрунько Ольга Психологія в освітянському просторі. 2, 10
Піроженко Тамара,
Ладивір Світлана,
Карасьова Катерина Дитина п’ятого року життя: психологічний портрет. 4, 5
Піроженко Тамара,
Соловйова Людмила Дитина сьомого року життя: психологічний портрет. 6, 22
Піроженко Тамара,
Ладивір Світлана,
Карабаєва Ірина Дитина четвертого року життя: психологічний портрет. 3, 4
Піроженко Тамара,
Ладивір Світлана Дитина шостого року життя: психологічний портрет. 5, 5
Піроженко Тамара,
Ладивір Світлана Психологічна служба дитячого садка: налагоджуємо роботу. 1, 4
Піроженко Тамара Проблема реалізації індивідуального підходу до розвитку дитини в умовах
дошкільного закладу . 10, 4
Терещенко Людмила Діти групи ризику. 7, 4

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
Гулєвич Тетяна,
Ганжала Ірина Організовуємо роботу фахового методичного об’єднання. 8, 4
Кепканова Олена,
Гурковська Тетяна Звітність практичного психолога. 3, 13
Кепканова Олена Типові помилки і труднощі в діяльності практичного психолога. 1, 11
Лунченко Надія Психологічна служба системи освіти України: специфіка діяльності
та особливості її вивчення. 6, 4
Мунтян Вікторія Психологічна служба Дніпродзержинська: становлення та розвиток. 12, 4
Пастушенко Леся Інтеграція дитини з порушеннями розвитку в колектив здорових дітей. 11, 18
Рекомендації для батьків щодо організації виховання та розвитку дитини вдома. 12, 17
Рекомендації для педагогів щодо створення психологічно комфортного середовища
для кожної дитини в групі дитячого садка. 12, 16
Решетняк Ірина Психологічні аспекти організації освітнього процесу в дитячому садку. 12, 12
Скрипник Тетяна,
Недозим Інна Забезпечення оптимальної адаптації дитини з розладами аутичного спектра
до дошкільного навчального закладу. 11, 10
Схема вивчення стану функціонування психологічної служби. 6, 9
Чібісова Марина Імідж психологічної служби навчального закладу. 9, 14

ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
Лист Міністерства освіти і науки України
«Про діяльність психологічної служби у 2013/2014 навчальному році»
від 08.07.2013 № 1/9-479. 8, 19
Наказ Міністерства освіти і науки України
«Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України»
від 02.07.2009 № 616. 1, 57
Наказ Міністерства освіти і науки України
«Про затвердження положення про психологічний кабінет дошкільних,
загальноосвітніх та інших навчальних закладів» від 19.10.2001 № 691 . 4, 19

ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА
Анкета «Очікування батьків». 12, 21
Голощапова Олена Діагностичний аспект психологічного супроводу молодого спеціаліста. 9, 18
Гордашевська Олена Вивчення особливостей розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку. 11, 32
Індивідуальна карта результатів діагностування молодого спеціаліста. 9, 22
Іноземцев Дмитро Діагностика агресивності. 7, 16
Кузьменко Вікторія Специфіка психологічної діагностики дітей із синдромом дефіциту уваги
та гіперактивності. 7, 8
Мельник Інна,
Гурковська Тетяна Спостереження як провідний метод психологічної діагностики в арсеналі
практичного психолога. 4, 37
Мунтян Вікторія Вивчення ставлення батьків до інклюзивної освіти . 12, 18
Недозим Інна Виявлення дітей із розладами зі спектра аутизму в дошкільному
навчальному закладі. 1, 18
Опитувальник для батьків «Діагностика синдрому дефіциту уваги, імпульсивності
та гіперактивності». 7, 15
Пасічник Алла Діагностика рівня сформованості етичних уявлень у старших дошкільників. 2, 28
Рейтингова шкала аутизму в дітей — CARS . 1, 22
Рекомендації для молодого спеціаліста. 9, 23
Соловйова Людмила Вивчаємо особливості вольового розвитку дитини 6–7 років . 6, 31
Терещенко Людмила,
Гурковська Тетяна Специфіка вивчення психічного розвитку дитини третього року життя. 10, 13
Яковенко Олена Психоемоційний розлад поведінки дітей: суть, особливості прояву, надання
допомоги. 2, 24

КОРЕКЦІЙНА І РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА
Анкета на визначення рівня стресостійкості педагога. 9, 31
Анкета на виявлення емоційного виснаження педагога. 9, 31
Байер Ольга Особливості формування соціальної впевненості дитини . 3, 25, 4, 45
Бас Оксана Тістопластика в розвивальній та корекційній роботі. 8, 38
Боговарова Олена Психологічний супровід розвитку особистості в умовах навчально-виховного
комплексу. 6, 54
Болотна Юлія Адаптація молодого спеціаліста. 9, 24
Василенко Олена,
Гурковська Тетяна Дитина раннього віку: психологічний портрет. 2, 34
Гурковська Тетяна Розвивальна робота в групах дітей раннього віку. 8, 31
Гурковська Тетяна Розвиток сприймання у дитини раннього віку. 10, 22
Задорожня Наталія,
Кузьменко Вікторія Психологічний супровід дитини-шульги в дитячому садку. 1, 28
Карабаєва Ірина Розвиток уяви та творчого фантазування. 10, 29
Кондратець Інна Формування професійної рефлексії у педагогів. 3, 27
Кондратець Інна Формування рефлексивних умінь у дитини дошкільного віку. 4, 52
Ладивір Світлана Тонкощі формування пізнавального розвитку дошкільника . 11, 25
Недозим Інна Істеричні прояви в дитини дошкільного віку. 7, 31
Недозим Інна Принципи роботи з дитиною з розладами аутичного спектра. 5, 26
Овсієнко Світлана Психолого-педагогічна культура помічника вихователя. 6, 45
Пам’ятка для педагога «Створення позитивного іміджу». 9, 30
Романова Олена Корекція негативних проявів у поведінковій та емоційно-особистісній сфері
дітей старшого дошкільного віку. 8, 43
Собакарь Олена Співпраця з батьками у формуванні психологічної готовності старших дошкільників
до школи. 5, 31
Соловйова Людмила Розвиток вольової поведінки дитини 6–7 років. 7, 22
Терещенко Ірина Знаннєвий аспект у розвитку емоційної сфери дошкільника. 5, 18
Фортунатова Марина Формування морально-етичних цінностей у дитини дошкільного віку. 12, 23
Харченко Вікторія Підвищення соціально-психологічного статусу дитини в групі дитячого садка. 12, 30

КОНСУЛЬТАЦІЯ
Бернацька Олена Приклад батьків — запорука раціонального харчування та здоров’я дитини. 9, 56
Бернацька Олена Психосоматичні захворювання у дошкільника. 10, 37
Гурковська Тетяна Ознайомлення дитини зі школою: поради батькам. 6, 42
Карабаєва Ірина Психологічна культура керівника: запитання і відповіді . 4, 22
Кепканова Олена Атестація практичних психологів системи освіти. 1, 52
Кузьменко Анна,
Кузьменко Вікторія Ліворукі діти: специфіка розвитку та навчання. 7, 37
Ланько Анжеліка Ризики участі дітей у телевізійних проектах. 12, 36
Пам’ятка для батьків «Як запобігти негативним наслідкам участі дітей у телевізійних проектах». 12, 40
Петрунько Ольга Ризики медіа-соціалізації дітей. 11, 35
Рекомендації батькам щодо формування харчової поведінки дитини. 9, 59
Рекомендації для батьків щодо дій під час тривалої хвороби дитини . 10, 41
Рекомендації для батьків щодо дій у разі симуляції дитиною захворювання. 10, 41
Смирнова Світлана Як навчити дитину цивілізовано виражати свій гнів . 2, 55
Стороженко Анна Мастурбація у дитячому віці: причини виникнення та шляхи розв’язання
проблеми. 5, 37
Шрамко Олена Втрата близької людини: «неправильні» слова. 8, 51
Шрамко Олена Утрата в житті дитини: психологічна допомога. 2, 47

ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА
Бичиніна Яна Піклуватися про психологічне здоров’я дитини — завдання батьків. 3, 53
Болотна Юлія Психологічна компетентність педагога як запорука успішної взаємодії з дитиною. 2, 14
Гурковська Тетяна «Дорослий» новачок у дитячому садку. 6, 60
Гурковська Тетяна,
Баранова Юлія,
Алєксєєнко Катерина Особливості формування харчової поведінки дітей. 9, 47
Гурковська Тетяна Явище вербалізму в дітей дошкільного віку . 7, 51
Карабаєва Ірина Просвітницька робота практичного психолога щодо взаємодії дитячого садка
і сім’ї дошкільника. 11, 44
Кузьменко Вікторія Корекційна робота з дитиною із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності. 8, 56
Кутецька Ірина Психолого-педагогічний супровід ліворуких дітей. 12, 45
Ладивір Світлана Емоції в житті дитини . 5, 12
Литвин Інна Педагогічні уявлення батьків: як не зашкодити дитині. 10, 42
Люта Надія Шестирічний першокласник: про що мають пам’ятати батьки. 12, 41
Пам’ятка «Дії задля поліпшення апетиту дитини». 9, 54
Пам’ятка «Дії у разі відмови дитини від їжі» . 9, 53
Пам’ятка для батьків «Забезпечення розвитку дитини раннього віку». 10, 49
Пам’ятка «Особливості харчування дитини під час адаптації до умов дитячого садка». 9, 55
Пам’ятка «Формування адекватної харчової поведінки дитини». 9, 52
Пишинська Олена Техніки збереження та зміцнення психічного здоров’я дитини . 11, 39
Поради батькам майбутніх першокласників. 12, 44
Поради для батьків ліворуких дітей. 12, 52
Рекомендації для педагогів щодо роботи з ліворукими дітьми. 12, 51
Стороженко Анна Права дитини: розуміти та дотримуватися. 3, 46
Яковенко Олена Затримка мовленнєвого розвитку дитини. 7, 47
Яценко Тетяна Криза трьох років: зрозуміти, а не здолати. 1, 37

ПСИХОПРОФІЛАКТИКА
Бернацька Олена Феномен професійного вигорання: причини виникнення та шляхи подолання. 3, 33
Болотна Юлія Імідж та його значення у професійній діяльності педагога. 5, 57
Болотна Юлія Робота щодо збереження психологічного здоров’я педагога . 10, 55
Василенко Олена,
Гурковська Тетяна Дитина раннього віку: як не допустити перевтоми. 11, 50
Венгер Ганна Профілактика стресів у педагогічній практиці. 9, 32
Григорович Раїса,
Паламарчук Інга Робота психологічної служби району щодо попередження шкільної дезадаптації
у майбутніх першокласників . 6, 12
Гурковська Тетяна Як підготувати дитину до вступу в дитячий садок. 5, 48
Овсієнко Світлана,
Горпинич Людмила Психологічний супровід педагога в період атестації. 1, 46
Олексенко Світлана Проблема насильства над дітьми дошкільного віку. 10, 50
Пам’ятка «Долаємо безсоння». 10, 61
Пам’ятка «Поради щодо подолання стресу». 9, 40
Смирнова Світлана Спілкування з дитиною: завдання для дорослих. 7, 56
Сосновенко Наталія Соціально-психологічний клімат педагогічного колективу. 4, 28

ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯ
Гулєвич Тетяна Психологічне консультування батьків . 2, 43
Кучерява Наталія Успішний публічний виступ: підготовка та проведення. 9, 41
Олексенко Світлана Тайм-менеджмент на допомогу практичному психологу . 3, 38

ВЗАЄМОДІЯ ЗІ СПЕЦІАЛІСТАМИ
Анікеєв Костянтин Принцип конфіденційності в роботі практичного психолога. 3, 18
Ланько Анжеліка Діяльність практичного психолога щодо направлення дитини на психолого-медико-педагогічну консультацію. 12, 53

У ЗАПИСНИК ПСИХОЛОГА
Панок Віталій Святкуємо День практичного психолога. 4, 4
Савченко Юрій Художній твір як засіб формування гендерних уявлень дошкільника. 3, 58

ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ
Анікеєв Костянтин Правомірність виклику практичного психолога дошкільного закладу на робоче місце під час його відпустки . 11, 62
Анікеєв Костянтин Установлення відеоспостереження в кабінеті практичного психолога навчального закладу. 11, 60
Видиборець Юлія Отримання трудової книжки поштою. 2, 60
Клименко Антоніна Додаткова відпустка практичного психолога дошкільного навчального закладу. 11, 58
Клименко Антоніна Кількість штатних одиниць практичного психолога у дошкільному навчальному закладі загального розвитку . 3, 62
Олексенко Світлана Атестація практичного психолога при переході з одного навчального закладу до іншого.1, 53
Олексенко Світлана Визначення кількості штатних одиниць практичних психологів у дошкільному навчальному закладі компенсуючого типу. 2, 62
Олексенко Світлана Стаж роботи практичного психолога, який врахують під час атестації у системі освіти. 1, 54
Олексенко Світлана Тижневе навантаження практичного психолога дошкільного навчального закладу компенсуючого типу. 2, 63
Олексенко Світлана Тижневе навантаження та оплата праці практичного психолога дошкільного навчального закладу комбінованого типу. 2, 61
Олексенко Світлана Урахування стажу роботи практичного психолога на посаді під час його атестації. 1, 54
Олексенко Світлана Чи можна атестувати практичного психолога дошкільного навчального закладу, який пройшов курси підвищення кваліфікації, працюючи у загальноосвітньому
навчальному закладі? 1, 55
Сосновенко Наталія Вікові обмеження щодо проходження атестації. 10, 62
Сосновенко Наталія Графік роботи практичного психолога. 4, 62
Сосновенко Наталія Склад атестаційної комісії. 10, 63

РОБОЧА СИТУАЦІЯ
Гобод Ірина Консультування педагогічних працівників щодо особистих проблем. 9, 62
Гобод Ірина Сприяємо поліпшенню взаємин у педагогічному колективі. 9, 61
Гурковська Тетяна Активізуємо учасників заходу. 11, 56
Гурковська Тетяна Батьківська категоричність у розв’язанні делікатних проблем дитини. 4, 60
Гурковська Тетяна Взаємодія батьків з дитиною: бути завжди поруч. 4, 58
Гурковська Тетяна Запам’ятовуємо ім’я співрозмовника. 8, 62
Гурковська Тетяна Не втратити зв’язок із дитиною та залучити її до праці. 7, 62
Гурковська Тетяна Позиція учасників інтерактивного заходу. 9, 62
Гурковська Тетяна Роль дитячої допитливості у психологічній готовності до навчання в школі . 4, 59

ПРОФЕСІЙНИЙ КОНКУРС
Конкурс завершено: аплодуємо переможцям!. 9, 4
Положення про конкурс «Підвищення психологічної культури педагогів» . 2, 21


Немає коментарів:

Дописати коментар