Запрошуємо практичних психологів системи освіти взяти участь у професійному конкурсі «Психологічний супровід становлення вікових новоутворень у дошкільника»
Вікові новоутворення результують процес психічного розвитку дитини в період дошкільного віку. Щоб вікові новоутворення відбувалися, практичний психолог має ефективно вибудувати психологічний супровід розвитку кожної дитини. Тому ми оголошуємо конкурс на найкращі розробки щодо організації та забезпечення психологічного супроводу становлення вікових новоутворень у дошкільника. Активні, творчі та ініціативні практичні психологи системи освіти, які стануть переможцями конкурсу, отримають чудові подарунки.
Бажаємо всім успіху!
Новоутворення віку — певні утворення психіки дитини, які вперше з’являються наприкінці кожного вікового періоду. Повноцінність та адекватність психічного розвитку дитини у віковому періоді впливає на строки появи (наприклад, пізні) та яскравість прояву новоутворень, які дають змогу використовувати їх в якості критеріїв оцінки психічного розвитку дитини в певному віковому періоді. Окрім того, характеристики новоутворень є підставою для оцінювання ефективності та адекватності розвивального середовища, створеного дорослим для дитини, якості його участі в житті дитини
Положення про конкурс
«Психологічний супровід становлення вікових новоутворень у дошкільника»
1. Загальні положення
1.1. Конкурс «Психологічний супровід становлення вікових новоутворень у дошкільника» (далі — Конкурс) організовано з метою:
· сприяти опануванню практичними психологами сучасних освітніх технологій, спрямованих на організацію та забезпечення психологічного супроводу становлення вікових новоутворень у дошкільника;
· підтримати ініціативу практичних психологів щодо організації та забезпечення психологічного супроводу дітей дошкільного віку, створення умов для розкриття потенційних можливостей психічного розвитку кожної дитини в умовах дошкільного навчального закладу;
· сприяти професійній самореалізації фахівців психологічної служби;
· поширювати інноваційні ідеї та сучасні технології психологічного супроводу становлення вікових новоутворень дітей дошкільного віку;
· сприяти обміну перспективним досвідом роботи;
· ознайомлювати читачів журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» з практичною діяльністю найкращих практичних психологів системи освіти України.
1.2. Організатором Конкурсу є напрям «МЦФЕР: Освіта» Видавничого дому Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.
1.3. Безпосередню роботу щодо проведення Конкурсу здійснює редакція журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».
1.4. Редакція приймає конкурсні роботи з 25 січня по 25 квітня 2014 року.
2. Учасники Конкурсу та конкурсні роботи
2.1. Учасниками Конкурсу можуть бути практичні психологи системи освіти України.
2.2. Для участі в Конкурсі приймаються авторські розробки, які висвітлюють досвід організації та забезпечення психологічного супроводу становлення вікових новоутворень у дітей дошкільного віку, з фотографіями, що ілюструють ці розробки.
2.3. Тематика конкурсних робіт не обмежується. Вони можуть висвітлювати як цілісну систему роботи щодо організації та забезпечення психологічного супроводу становлення вікових новоутворень у дошкільників, так і окремі складові такої роботи.
2.4. Робота, надіслана на Конкурс, має бути власною розробкою учасника (групи учасників) і не суперечити загальновизнаним вимогам і нормам та чинному законодавству України.
2.5. Відповідальність за дотримання авторського права несе автор конкурсної роботи згідно з чинним законодавством України.
3. Порядок проведення Конкурсу та визначення переможців
3.1. Конкурс проводиться в один етап.
3.2. Для оцінювання конкурсних робіт формується конкурсна комісія, до складу якої входять провідні спеціалісти системи освіти та психологічної служби України.
3.3. Найліпші роботи та переможців визначає конкурсна комісія.
3.4. Конкурсна комісія розглядає лише ті роботи, які відповідають темі Конкурсу.
3.5. Конкурсна комісія оцінює розробки, надіслані на Конкурс, за такими критеріями:
· актуальність та наукова відповідність;
· презентація власного досвіду роботи —
· аналізування причин, що зумовили організацію психологічного супроводу становлення вікових новоутворень у дітей дошкільного віку за тематикою, яка висвітлена в матеріалах розробки;
· обгрунтування значення розробки для свого навчального закладу;
· представлення завдань розробки;
· обгрунтування та презентація моделі психологічного супроводу становлення вікових новоутворень у дітей дошкільного віку — особливості організації та фактичного забезпечення психологічного супроводу в умовах конкретного дошкільного навчального закладу;
· аналізування отриманих результатів та оцінювання ефективності впливу на учасників навчально-виховного процесу;
· практична значимість та технологічна можливість упровадження моделі профілактично-просвітницької роботи в різних психолого-педагогічних умовах;
· культура оформлення конкурсної роботи.
3.6. Найкращі конкурсні роботи відзначають дипломами і публікують у журналі «Практичний психолог: Дитячий садок».
3.7. Переможці Конкурсу отримують цінні подарунки та Почесні дипломи від напряму «МЦФЕР: Освіта» Видавничого дому Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.
3.8. Організатори Конкурсу мають право засновувати номінації та вручати додаткові подарунки. Допускається заснування та вручення подарунків учасникам Конкурсу партнерами Конкурсу, а також зацікавленими благодійними організаціями.
4. Умови участі в Конкурсі
4.1. Для участі в Конкурсі учасникам необхідно подати заявку та надати матеріали конкурсної роботи у будь-який зручний для них спосіб:
· на сайті конкурсу — для цього потрібно зареєструватися на сайті за адресою www.ppsh2014.pedrada.com.ua, заповнити електронну заявку та додати до неї матеріали конкурсної роботи;
· поштою на електронному носії — надіслати до редакції журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» заявку на участь у Конкурсі встановленого зразка (див. Додаток 1) та матеріали конкурсної роботи в електронному вигляді.
4.2. Під час оформлення конкурсної роботи слід керуватися поданим у Додатку 2. Орієнтовним планом конкурсної роботи та поданими в Додатку 3 Правилами оформлення конкурсної роботи.
4.2. Заявка на участь у Конкурсі є підтвердженням того, що учасник погоджується з умовами його проведення.
4.3. Усі рішення з питань, що не обумовлені цим Положенням, редакція журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» та конкурсна комісія ухвалюють у робочому порядку з урахуванням інтересів учасників Конкурсу.
5. Контактна інформація для учасників Конкурсу
ТОВ «МЦФЕР-Україна»,
Конкурс журналу «Практичний психолог: Дитячий садок»,
вул. Марини Раскової, 11-А, а/с 170,
м. Київ, 02660, тел.: 0(44) 586-56-06,
сайт конкурсу: www.ppds2014.pedrada.com.ua
Додаток 1
ТОВ «МЦФЕР-Україна»
Конкурс журналу
«Практичний психолог: Дитячий садок»
ЗАЯВКА
Прошу прийняти мою розробку для участі в Конкурсі «Психологічний супровід становлення вікових новоутворень у дошкільника». З умовами проведення Конкурсу ознайомлений (-на).
Назва конкурсної роботи:_______________________________________________________
Інформація про учасника
ПІБ:__________________________________________________________________________
Місце роботи (повна офіційна назва дошкільного навчального закладу, його адреса):_______________________________________________________________________
Посада:_______________________________________________________________________
Контактний телефон (обов’язково з кодом міста):___________________________________
Поштова адреса для листування (обов’язково з індексом):____________________________
_____________________________________________________________________________
______________ _________________________ __________________
(підпис) (ПІБ) (дата)
Додаток 2
Орієнтовний план конкурсної роботи
Назва.
Актуальність та науково-методичне обгрунтування проблеми (коротко).
Цілі та завдання розробки.
Модель психологічного супроводу становлення вікових новоутворень у дошкільника
Опис заходу (-ів) та застосованих методів чи технологій, а також методик та засобів, що забезпечують реалізацію розробки. Якщо автор користується спеціальною термінологією, в тексті або у виносці треба надати пояснення до неї.
Аналізування результатів щодо ефективності застосування розробки.
Додатки:
- плани роботи щодо забезпечення психологічного супроводу становлення вікових новоутворень у дітей дошкільного віку;
- конспекти та сценарії заходів, які можуть мати різні форми проведення, спрямованих на плекання вікових новоутворень у дошкільників;
- діагностичний інструментарій;
- ігри, посібники та інші дидактичні засоби;
- фотографії, мультимедійні презентації та інші ілюстративні матеріали.
Додаток 3
Правила оформлення конкурсних робіт
Матеріали конкурсної роботи мають бути набрані в текстовому редакторі Word та завантажені на сайт конкурсу за адресою: www.ppds2014.pedrada.com.ua або надіслані електронною поштою.
Не використовувати в тексті різні шрифти. Смислові наголошення в тексті виділяти напівжирним шрифтом чи курсивом.
Таблиці подавати з назвами та посиланнями на них у тексті. Дані таблиць мають бути вивірені.
До матеріалів бажано додати ілюстрації: презентації, фотографії, рисунки, схеми тощо. У тексті необхідно зазначати посилання на кожну з ілюстрацій.
Не розміщуйте ілюстрації всередині тексту.
Щоб конкурсні роботи можна було надалі подати в журналі, растрові зображення ілюстрацій мають бути збережені без стискання у форматах TIFF чи JPG (роздільна здатність не менше 300 dpi), векторна графіка — у форматі EPS (версії 8.0).
Перелік допустимих форматів для завантаження при додаванні заявки на сайті конкурсу: .doc, .docx, .rtf, .tiff, .eps, .ppt, .pptx, .xlsx, .xls, .jpg, .png, .pdf, .ods, .zip, .rar. Архіви файлів мають відкриватися без уведення пароля. Розмір одного файлу — не перевищувати 500 Мб.
Немає коментарів:
Дописати коментар