субота, 11 січня 2014 р.

Візьміть участь у професійному конкурсі



 Запрошуємо практичних психологів системи освіти взяти участь у професійному конкурсі «Профілактично-просвітницька робота з учнями».

Загальновідомо, що ліпше запобігти будь-якій проблемі, ніж долати її наслідки. Профілактично-просвітницька робота з учнями є одним із пріоритетних напрямів професійної діяльності практичного психолога. «Бути попередженим — означає бути озброєним» — цей вислів визначає результативну спрямованість такої роботи фахівця з учнями і водночас дає надію на пролонгований результат діяльності, що й засвідчує її ефективність. Тому ми оголошуємо конкурс на найліпші розробки щодо підвищення психологічної культури та грамотності учнів, їхньої життєвої компетенції. Активні, творчі й ініціативні практичні психологи системи освіти, які стануть переможцями конкурсу, отримають чудові подарунки.


Бажаємо всім успіху!





ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС

«Профілактично-просвітницька робота з учнями»

1. Загальні положення

1.1. Конкурс «Профілактично-просвітницька робота з учнями» (далі — Конкурс) організовано з метою:

· сприяти опануванню практичними психологами сучасних освітніх технологій, спрямованих на проведення профілактично-просвітницької роботи з учнями різного віку, тобто підвищення психологічної культури та грамотності учнів, їхньої життєвої компетенції;

· підтримати ініціативу практичних психологів щодо забезпечення профілактичного та просвітницького напрямів психологічного супроводу становлення особистості учнів різного віку в умовах загальноосвітнього навчального закладу;

· сприяти професійній самореалізації фахівців психологічної служби;

· поширювати інноваційні ідеї та сучасні технології психологічного супроводу становлення особистості учнів різного віку в умовах загальноосвітнього навчального закладу;

· сприяти обміну перспективним досвідом роботи;

· ознайомлювати читачів журналу «Практичний психолог: Школа» з практичною діяльністю найкращих практичних психологів системи освіти України.

1.2. Організатором Конкурсу є напрям «МЦФЕР: Освіта» Видавничого дому Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.

1.3. Безпосередню роботу з проведення Конкурсу здійснює редакція журналу «Практичний психолог: Школа».

1.4. Редакція приймає конкурсні роботи з 15 січня по 15 квітня 2014 року.





2. Учасники Конкурсу та конкурсні роботи

2.1. Учасниками Конкурсу можуть бути практичні психологи системи освіти України.

2.2. Для участі в Конкурсі приймаються авторські розробки, спрямовані на підвищення психологічної культури та грамотності учнів різного віку, їхньої життєвої компетенції, в межах профілактично-просвітницької роботи з учнями різного віку та з фотографіями, які ілюструють розробки.

2.3. Тематика конкурсних робіт не обмежується. Вони можуть висвітлювати як цілісну систему роботи щодо підвищення психологічної культури та грамотності учнів різного віку, їхньої життєвої компетенції в межах профілактично-просвітницької роботи з учнями різного віку, так і окремі її складові.

2.4. Робота, надіслана на Конкурс, має бути власною розробкою учасника (групи учасників) і не суперечити загальновизнаним вимогам і нормам та чинному законодавству України.

2.5. Відповідальність за дотримання авторського права несе автор конкурсної роботи згідно з чинним законодавством України.

3. Порядок проведення Конкурсу та визначення переможців

3.1. Конкурс проводиться в один етап.

3.2. Для оцінювання конкурсних робіт формується конкурсна комісія, до складу якої входять провідні спеціалісти системи освіти та психологічної служби України.

3.3. Найліпші роботи та переможців визначає конкурсна комісія.

3.4. Конкурсна комісія розглядає лише ті роботи, які відповідають темі Конкурсу.

3.5. Конкурсна комісія оцінює роботи, надіслані на Конкурс, за такими критеріями:

· актуальність та наукова відповідність;

· презентація власного досвіду роботи —

· аналізування причин, що зумовили проведення профілактично-просвітницької роботи за тематикою, яка висвітлена в матеріалах розробки;

· обгрунтування значення розробки для свого навчального закладу;

· представлення завдань розробки;

· обгрунтування та презентація моделі профілактично-просвітницької роботи;

· аналізування отриманих результатів та оцінювання ефективності впливу на учасників навчально-виховного процесу;

· практична значимість та технологічна можливість упровадження моделі профілактично-просвітницької роботи в різних психолого-педагогічних умовах;

· культура оформлення конкурсної роботи.

3.6. Найкращі конкурсні роботи відзначають дипломами і публікують у журналі «Практичний психолог: Школа».

3.7. Переможці Конкурсу отримують цінні подарунки та Почесні дипломи від напряму «МЦФЕР: Освіта» Видавничого дому Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.

3.8. Організатори Конкурсу мають право засновувати номінації та вручати додаткові подарунки. Допускається заснування та вручення подарунків учасникам Конкурсу партнерами Конкурсу, а також зацікавленими благодійними організаціями.

4. Умови участі в Конкурсі

4.1. Для участі в Конкурсі учасникам необхідно подати заявку та надати матеріали конкурсної роботи в будь-який зручний для них спосіб:

· зареєструватися, заповнити заявку на участь у Конкурсі та додати матеріали конкурсної роботи на сайт Конкурсу http://ppsh2014.pedrada.com.ua;

· надіслати до редакції журналу «Практичний психолог: Школа» заявку на участь у Конкурсі встановленого зразка (див. Додаток 1) та матеріали конкурсної роботи в електронному вигляді (див. Додатки 2, 3).

4.2. Заявка на участь у Конкурсі є підтвердженням того, що учасник погоджується з умовами його проведення.

4.3. Усі рішення з питань, що не обумовлені цим Положенням, редакція журналу «Практичний психолог: Школа» та конкурсна комісія ухвалюють у робочому порядку з урахуванням інтересів учасників Конкурсу.

5. Контактна інформація для учасників Конкурсу

ТОВ «МЦФЕР-Україна»,
Конкурс журналу «Практичний психолог: Школа»,
вул. Марини Раскової, 11-А, а/с 170,
м. Київ, 02660, тел.: 0(44) 586-56-06,


Додаток 1




ТОВ «МЦФЕР-Україна»
Конкурс журналу
«Практичний психолог: Школа»

ЗАЯВКА

Прошу прийняти мою розробку для участі в Конкурсі «Профілактично-просвітницька робота з учнями». З умовами проведення Конкурсу ознайомлений (-на).

Назва конкурсної роботи:_______________________________________________________

Інформація про учасника

ПІБ:__________________________________________________________________________
Місце роботи (повна офіційна назва загальноосвітнього навчального закладу, його адреса):_______________________________________________________________________
Посада:_______________________________________________________________________
Контактний телефон (обов’язково з кодом міста):___________________________________
Поштова адреса для листування (обов’язково з індексом):____________________________
_____________________________________________________________________________

______________ _________________________ __________________
(підпис) (ПІБ) (дата)



Додаток 2

Орієнтовний план конкурсної роботи

Назва.
Актуальність та науково-методичне обгрунтування проблеми (коротко).
Цілі та завдання розробки.
Модель профілактично-просвітницької роботи.
Опис заходу (-ів) та застосованих методів чи технологій, а також методик та засобів, що забезпечують реалізацію розробки. Якщо автор користується спеціальною термінологією, в тексті або у виносці треба надати пояснення до неї.
Аналізування результатів щодо ефективності застосування розробки.

Додатки:
- плани профілактично-просвітницької роботи;
- конспекти та сценарії профілактично-просвітницьких заходів, які можуть мати різні форми проведення (семінар, консультація, тренінгове заняття, дискусійний клуб тощо);
- ігри, посібники та інші дидактичні засоби;
- фотографії, мультимедійні презентації та інші ілюстративні матеріали.


Додаток 3

Правила оформлення конкурсних робіт

Матеріали конкурсної роботи мають бути набрані в текстовому редакторі Word та завантажені на сайт Конкурсу http://ppsh2014.pedrada.com.ua або направлені поштою на адресу редакції на електронному носії.

До матеріалів бажано додати ілюстрації: презентації, фотографії, рисунки, схеми тощо.

Растрові зображення ілюстрацій мають бути збережені без стискання у форматах TIFF чи JPG (роздільна здатність 300 dpi), векторна графіка — у форматі EPS (версії 8.0). У тексті необхідно зазначати посилання на кожну з ілюстрацій.

Таблиці слід подавати з назвами та посиланнями на них у тексті. Дані таблиць мають бути вивірені.

Бажано не використовувати в тексті різні шрифти. Смислові наголошення в тексті слід виділяти напівжирним шрифтом чи курсивом.



Немає коментарів:

Дописати коментар