12 березня виповнюється 64 роки від дня народження Бориса Ельконіна, російського психолога
Психолог Борис Ельконін є представником однієї з центральних концепцій світової психології — школи Льва Виготського. У колі його наукових інтересів — проблеми психології розвитку, вікової та дитячої психології, теорії дії, психології творчого мислення, педагогічної психології, теорії і практики освіти тощо.
Наразі психолог очолює лабораторію теоретичних і експериментальних проблем психології розвитку Російської академії наук, а також є провідним науковим співробітником Міжнародної лабораторії аналізу освітянської політики.
Також Борис Ельконін продовжує розвивати ідеї та вчення свого батька — Данила Ельконіна — видатного фахівця з дитячої психології, зокрема з питань ігрової діяльності та періодизації психічного розвитку дитини.
Із опублікованого…
- Знак как предметное действие (1984)
- Введение в психологию развития (1994)
- Пространство учебной деятельности младшего школьника: цели и результаты. Сб. Педагогика развития: проблема образовательных эффектов (1998)
- Идеальная форма, строение действия, содержание образования. В сб. Педагогика развития: соотношение учения и обучения (2000)
- Педагогика развития: проба как конструкт образовательной системы. В сб. Педагогика развития: ключевые компетентности и их становление (2003)
- Педагогика развития: условия целеполагания и результативности. В сб. Педагогика развития: становление компетентности и результаты образования (2004)
- Идея развития и антропологические практики (2004)
Немає коментарів:
Дописати коментар