середа, 12 березня 2014 р.

Постать дня — Борис Ельконін

12 березня виповнюється 64 роки від дня народження Бориса Ельконіна, російського психолога


Психолог Борис Ельконін є представником однієї з центральних концепцій світової психології — школи Льва Виготського. У колі його наукових інтересів — проблеми психології розвитку, вікової та дитячої психології, теорії дії, психології творчого мислення, педагогічної психології, теорії і практики освіти тощо.

Наразі психолог очолює лабораторію теоретичних і експериментальних проблем психології розвитку Російської академії наук, а також є провідним науковим співробітником Міжнародної лабораторії аналізу освітянської політики.


Також Борис Ельконін продовжує розвивати ідеї та вчення свого батька — Данила Ельконіна — видатного фахівця з дитячої психології, зокрема з питань ігрової діяльності та періодизації психічного розвитку дитини.




Із опублікованого…


  • Знак как предметное действие (1984)
  • Введение в психологию развития (1994)
  • Пространство учебной деятельности младшего школьника: цели и результаты. Сб. Педагогика развития: проблема образовательных эффектов (1998)
  • Идеальная форма, строение действия, содержание образования. В сб. Педагогика развития: соотношение учения и обучения (2000)
  • Педагогика развития: проба как конструкт образовательной системы. В сб. Педагогика развития: ключевые компетентности и их становление (2003)
  • Педагогика развития: условия целеполагания и результативности. В сб. Педагогика развития: становление компетентности и результаты образования (2004)
  • Идея развития и антропологические практики (2004)


Немає коментарів:

Дописати коментар