субота, 15 березня 2014 р.

Зустрічайте березневе число журналу "Практичний психолог: Дитячий садок"

Шановні колеги!


Ми завжди прагнемо допомагати вам у вашій роботі, розміщуючи на шпальтах журналу грунтовні та практичні матеріали. Не стало винятком і березневе число, яке ми зробили насиченим цікавими та корисними публікаціями.


За кілька тижнів загальноосвітні навчальні заклади відчинять двері для майбутніх першокласників та розпочнуть зараховувати дітей до 1-го класу. Тому практичний психолог дитячого садка має розширити свою роботу щодо формування психологічної готовності дитини до навчання, допомогти батькам зберегти її здоров’я, а також її та власне емоційне благополуччя.
На емоційне благополуччя впливають різні чинники, визначальним серед яких є спілкування. Як слід будувати педагогічне спілкування? Чи завжди дорослі є ефективними під час спілкування з дитиною? Що варто враховувати педагогам? Відповіді на ці запитання ви знайдете на шпальтах березневого числа журналу.

Відомо, що розв’язувати проблеми чи вдосконалювати освітній процес завжди ефективніше разом, у співпраці з колегами й однодумцями. У практичного психолога системи освіти є найближчий колега — соціальний педагог. Однак однодумцями вони ще мають стати. Тож у пригоді стане досвід колег щодо шляхів спільного виконання професійних завдань.

Звертаємо вашу увагу, що журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» розповсюджується лише за передплатою. Не забудьте оформити передплату на другий квартал поточного року. Зробити це можна в будь-який зручний для вас спосіб. Передплачуючи видання через наш інтернет-магазин, ви маєте можливість дізнатися про акції та подарунки Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.

Детальніше про зміст березневого числа журналу читайте на порталі освітян України «Педрада».


Немає коментарів:

Дописати коментар