Шановні колеги!
Ми завжди прагнемо допомагати вам у вашій праці, розміщуючи на шпальтах
журналу грунтовні та практичні матеріали. Не стало винятком і березневе число, яке ми зробили насиченим цікавими та корисними публікаціями.
За кілька тижнів загальноосвітні навчальні заклади відчинять двері для
майбутніх першокласників та розпочнуть зараховувати дітей до 1-го класу. Тож
маємо пам’ятати, що перше враження про школу в шестирічної дитини складається
під час процедури приймання до 1-го класу. Саме воно визначає її первинне
ставлення до школи взагалі, яке інколи не змінюється впродовж усіх одинадцяти
років навчання. Тому практичний психолог має не лише сам відповідальнопоставитися до організації і проведення приймання дитини до 1-го класу, а й
наголосити педагогам на їхній відповідальності за здоров’я дитини та її
емоційне благополуччя.
Молодший школяр,
мабуть, є найуразливішим із-поміж усіх вікових категорій дітей щодо негативного
впливу шкільного життя. Підростаючи, він вчиться оминати «підводне каміння»
навчання у школі. А наразі молодший школяр наївний і відкритий світу, тому
вірить кожному слову педагога. Отже, маємо інформувати (а подекуди і вчити)
педагогів про особливості розвитку дітей віком від шести до десяти років,
специфіку їхнього особистісного становлення. Також варто надавати рекомендаціїщодо ефективної побудови навчально-виховного процесу в початковій школі.
Відомо, що розв’язувати проблеми чи вдосконалювати навчально-виховний
процес завжди ефективніше разом, у співпраці з колегами й однодумцями. У
практичного психолога системи освіти є найближчий колега — соціальний
педагог. Однак однодумцями вони ще мають стати. Тож у пригоді стане досвід
колег щодо шляхів спільного виконання професійних завдань.
Звертаємо вашу
увагу, що журнал «Практичний психолог: Школа» розповсюджується лише за
передплатою. Не забудьте оформити передплату на другий квартал поточного року.
Зробити це можна в будь-який зручний для вас спосіб. Передплачуючи видання
через наш інтернет-магазин, ви маєте можливість дізнатися про акції та подарунки Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.
Детальніше про зміст березневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» читайте на порталі освітян України «Педрада».
Немає коментарів:
Дописати коментар