Шановні колеги, зверніть увагу, що інформацію про публікації 2014 року розміщено у такому порядку:
РУБРИКА — Автор — Назва статті — номер журналу — сторінка
НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Вовчик-Блакитна Леся Дитина — самотня: парадокс чи реалії? 1, 4
Вовчик-Блакитна Леся Тонкощі плекання емоційного розвитку дитини 2, 4
Гуменюк Галина Сучасний дошкільник: драматургія гармонійного внутрішнього світу 10, 4
Гурлєва Тетяна Пошук життєвих орієнтирів клієнтом 9, 12
Гурлєва Тетяна Специфіка дистанційного консультування за допомогою стенда 4, 19
Критерії вікової періодизації психічного розвитку 7, 12
Ладивір Світлана Дитинство має бути щасливим, або Як уберегти дитину від негативних переживань 11, 4
Ладивір Світлана Психологічні новоутворення дошкільного дитинства 7, 6
Ладивір Світлана Роль дорослого у формуванні довільності поведінки дитини 8, 44
Ладивір Світлана Як пробудити творчий потенціал дошкільника 12, 4
Петрунько Ольга Батьківське виховання: типові помилки 4, 25
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
Білопола Вікторія Психологічний супровід становлення емоційної децентрації 7, 13
Герез Надія Робота щодо запобігання конфліктам у педагогічному колективі 6, 12
Гобод Ірина Особливості психологічного супроводу клієнта у стані посттравматичного стресу 8, 14
Литвиненко Людмила Телефонне консультування в діяльності практичного психолога 10, 22
Луценко Юрій Місія соціального педагога в сучасному навчальному закладі 3, 4
Ригель Олеся Завдання для практичного психолога на літній період 5, 4
Ригель Олеся Психологічна готовність дитини до систематичного шкільного навчання: організаційний аспект роботи 1, 30
Ригель Олеся Стенд психологічної служби навчального закладу 4, 4
Сосновенко Наталія Організаційні аспекти консультативної діяльності практичного психолога 9, 4
Терещенко Людмила «Скринька довіри» як інструмент психологічної служби 4, 10
Шкодіна Ольга Збереження психологічного благополуччя педагогів 6, 4
ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
Лист Міністерства освіти і науки України «Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році» від 25.07.2014 № 1/9-374 8, 57
Порядок надання психологічної підтримки постраждалим при надзвичайній ситуації (наказ МОЗ від 16.06.2014 № 398) 10, 63
ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА
Гулько Юлія Розуміння як індикатор інтелектуального розвитку дитини 1, 20
Гурковська Тетяна Особливості ціннісної сфери педагогів-«дошкільників» 5, 8
Клубенко Наталія Особливості вивчення розвитку уяви в дошкільників 7, 38
Палій Анатолій Діагностуємо творчі здібності, або Креативність у тренді 12, 23
Ригель Олеся Дослідження емоційної сфери дитини як засіб визначення рівня посттравматичного стресового розладу 12, 31
КОРЕКЦІЙНА І РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА
Анкета для батьків «Чи вміє ваша дитина гідно програвати?» 2, 19
Боровська Олена, Стаценко Наталя Готовність дитини до школи: співпраця з батьками 1, 42
Боровська Олена, Стаценко Наталя Поради для батьків майбутнього першокласника 1, 47
Гулько Юлія Від наслідування до стратегії творчої діяльності 12, 13
Гулько Юлія, Королькова Наталія Робота щодо оптимізації процесу розуміння дитини 3, 34
Гуменюк Галина Психологічний супровід особистісного зростання дошкільників 10, 14
Гурковська Тетяна Взаємодія вихователя з дитиною як чинник гуманізації виховання 3, 17
Кондратець Інна Нова форма активізації батьків за допомогою стенда 4, 33
Кулик Олена Особливості психологічного супроводу становлення та розвитку уяви 7, 31
Лекаркіна Юлія Психологічний супровід творчої діяльності педагогічного колективу. Пам’ятка для практичного психолога 6, 36
Лекаркіна Юлія Творчий потенціал та креативність педагога як запорука професіоналізму 6, 29
Литвин Інна Назад до дитячого садка 1, 35
Литвин Інна, Ригель Олеся Підготовка дитини до школи: допомагаємо батькам організувати процес 11, 25
Окерешко Олена Розвивальна робота щодо формування емоційної сфери дошкільників 2, 9
Пісарєва Олена Рекомендації для педагогів щодо розвитку комунікативної активності дитини старшого дошкільного віку 3, 33
Пісарєва Олена Розвиток комунікативної активності дитини дошкільного віку 3, 22
Поради батькам щодо оволодіння дітьми навичками адекватного реагування на ситуацію успіху/неуспіху 2, 18
Романюк Марина Адаптація дитини із затримкою психічного розвитку до дитячого садка 5, 15
Романюк Марина Як полегшити адаптацію дитини із затримкою психічного розвитку до дитячого садка 5, 18
Сологуб Тетяна Підвищення психологічної культури педагога 6, 21
Сологуб Тетяна Поради для педагогів щодо розвитку самоповаги та підвищення самооцінки 6, 28
Трофімова Марія, Чєлнокова Ірина Навчаємо дитину програвати 2, 14
Фортунатова Марина Організація психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку 8, 36
Фортунатова Марина Психологічне забезпечення адаптаційного періоду 9, 28
Шаломитова Людмила Емоційна децентрація — вікове новоутворення старших дошкільників 7, 23
КОНСУЛЬТАЦІЯ
Гуменюк Галина Велике Я маленької дитини: від народження до трьох років 8, 29
Гурковська Тетяна Діти індиго: чи варто турбуватися про становлення вікових новоутворень 7, 53
Ладивір Світлана Дитяче вередування: причини виникнення 2, 21
Луценко Юрій Діти із синдромом Дауна: особливі чи такі як усі 9, 52
Мирончак Катерина Терапевтична робота з родиною, яка переживає втрату 10, 30
Ригель Олеся Чи люблять Крокозябру, або Пестливі імена дітей 4, 39
Романюк Марина Особливості переживання дитиною психотравми 10, 38
Савіна Маріанна Статеве виховання дитини 5, 25
Терещенко Людмила Особистісна готовність практичного психолога до консультування батьків 11, 10
Тюрютікова Ірина Консультування батьків: чиї проблеми розв’язуємо насамперед 3, 52
Тюрютікова Ірина Сміх — додатковий інструмент роботи практичного психолога 8, 24
ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА
Венгер Ганна Феномен дистантної сім’ї та її вплив на особистість дитини 11, 37
Карабаєва Ірина Дитяче свято як засіб формування ціннісних орієнтацій дошкільників 2, 27
Кондратець Інна Психологічний куточок як простір для просвіти педагогів 4, 42
Коськіна Даріна Вплив дошкільного навчального закладу на формування Я-концепції дитини 8, 9
Литвин Інна Батьківське сприяння пізнавальній діяльності дитини раннього віку 10, 43
Литвин Інна,
Гурковська Тетяна Про що мають пам’ятати батьки під час вступу дитини до 1-го класу 3, 55
Литвин Інна,
Нікуляк Катерина Щоб свято було святом 2, 33
Литвин Інна Як запобігти труднощам адаптації 5, 24
Литвин Інна,
Гурковська Тетяна Як зарадити сльозам новачка 5, 19
Литвин Інна,
Нікуляк Катерина Як підготувати себе та дитину до свята. Рекомендації для батьків 2, 39
Луценко Юрій Інклюзивна освіта: українська практика впровадження 10, 46
Майстренко Ірина Позитивні та негативні аспекти дитячої агресивності 11, 45
Мирончак Катерина Дитина переживає горе: запобігаємо помилкам педагогічного спілкування 9, 21
Олексенко Світлана Психологічна допомога дітям у кризових ситуаціях 9, 16
Панасенко Сніжана Рекомендації для батьків щодо оптимізації взаємин із дитиною 1, 19
Панасенко Сніжана Сімейні взаємини як чинник розвитку дитини 1, 14
Романюк Марина Як уберегти дитину від впливу посттравматичного стану дорослих 12, 39
Шаломитова Людмила Кінотренінг як засіб підвищення психологічної культури педагогів 6, 37
Щербакова Олена Казкотерапія — інструмент підвищення психологічної культури педагогів 6, 42
ПСИХОПРОФІЛАКТИКА
Бернацька Олена Відновлення активної життєвої позиції після стресу 5, 34
Гулєвич Тетяна Вербальне насильство як загроза психічному та психологічному здоров’ю дитини 3, 45
Гурлєва Тетяна Стресова ситуація: допомогти самому собі 5, 30
Єргієва Лариса Підвищуємо комунікативну компетентність педагогів 2, 40
Книшоїд Наталія Вплив установок та стереотипів на особистість педагога 6, 47
Кучерява Наталія Батьки і діти: встигаємо, не поспішаючи 11, 18
Кучерява Наталія Стратегії виховання. Анкета для батьків 11, 23
Ладивір Світлана Гармонія взаємодії як запорука успіху виховання дитини 4, 45
Поліпшуємо душевний і фізичний стан 5, 38
Романюк Марина Повернення педагога до професійної діяльності після травмуючої події 12, 36
ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯ
Гурковська Тетяна,
Чулюк-Заграй Ольга Стаття як форма узагальнення досвіду роботи 2, 58
Дима Павло Тернистим шляхом, або Класифікація психологічного досвіду — від початківця до фахівця 9, 33
Карєва Маргарита Рефлексія — основний механізм підвищення психологічної культури педагога 6, 55
Кепканова Олена Особистісна компетентність у професійній діяльності працівників психологічної служби 8, 4
Кондратець Інна Матеріал для створення рефлективних карток 2, 57
Кондратець Інна Мистецтво рефлексії педагогічного працівника 2, 46
Кондратець Інна Пам’ятка для педагогічного працівника щодо стимулювання творчого і професійного натхнення 2, 55
Кондратець Інна Пам’ятка для педагогічного працівника щодо успішної реалізації власних можливостей 2, 56
Палій Анатолій Психоаналіз і психотерапія: міфи та реалії 12, 42
Палій Анатолій Як не потрапити на гачок психологів-маніпуляторів 9, 42;
Романюк Марина Подолати новий бар’єр: повторна адаптація практичного психолога 5, 49
Романюк Марина Початок професійного становлення практичного психолога 5, 39
Романюк Марина Як зберегти себе під час роботи зі складною інформацією 11, 49
Станьте нашим автором. Пам’ятка для практичного психолога щодо написання статті у фахове видання 2, 62
Тюрютікова Ірина Перші кроки практичного психолога в дитячому садку компенсуючого типу 5, 43
ВЗАЄМОДІЯ ЗІ СПЕЦІАЛІСТАМИ
Литвин Інна,
Замедянська Тамара Психолого-педагогічний супровід становлення довільності в дошкільника 8, 49
Луценко Ірина Психологічне благополуччя дитини як критерій якості освіти 5, 55
Морєва Олена,
Піднебесна Тетяна Оприбутковуємо інформаційний стенд, виготовлений батьками дітей 4, 58
Олінковська Тетяна Життя без мігрені 12, 47
Цибуля Наталія,
Друзяк Олена Робота щодо формування соціально-ціннісної поведінки дошкільників 7, 47
Шевенко Алла,
Четверікова Наталя Шляхи ефективної взаємодії практичного психолога і соціального педагога 3, 13
У ЗАПИСНИК ПСИХОЛОГА
Гурковська Тетяна Сучасні виклики професійному зростанню практичного психолога 8, 20
Гурлєва Тетяна Інформаційні стенди навчального закладу: забезпечуємо психологічну основу 4, 56
Ільченко Лариса Замовляємо професійне видання на порталі «Педрада»: крок за кроком 5, 59
Морєва Олена Визначення розміру місячної заробітної плати практичного психолога 10, 53
Стресова ситуація: звертаємося по фахову допомогу 7, 62
ЗАПИТАННЯ — ВІДПОВІДЬ
Ільченко Лариса Вибір фахового видання для практичного психолога 10, 59
Кирмач Галина Педагогічна освіта соціального педагога для роботи в дошкільному навчальному закладі 10, 60
Кирмач Галина Урахування освіти соціального педагога під час атестації фахівця 10, 61
Малишева Ольга Порядок атестації педагогічних працівників при переході на посаду практичного психолога 10, 61
Мастюгіна Олена Зарахування періоду роботи практичного психолога на державній службі до спеціального стажу, що дає право на пенсію за вислугу років 12, 54
Морєва Олена Обчислення заробітної плати практичного психолога, який працює за сумісництвом 12, 56
Морєва Олена Оплата праці практичного психолога за внутрішнім сумісництвом 1, 48
Сосновенко Наталія Перебування практичного психолога в дошкільному навчальному закладі під час організаційно-методичної роботи 12, 55
РОБОЧА СИТУАЦІЯ
Гурковська Тетяна Різні категорії учасників заходу: разом чи окремо 1, 53
Гурковська Тетяна Як оцінити ефективність нової технології 1, 51
Олексенко Світлана Правила ведення журналу щоденного обліку роботи 11, 62
ІНФОРМАЦІЙНИЙ СТЕНД
Бернацька Олена Тривожність: коротко про головне 4, 50
Білопола Вікторія Сприяємо гармонійному емоційному розвитку дошкільників 7, 59
Білопола Вікторія Як забезпечити гармонійний емоційний розвиток дитини 7, 60
Венгер Ганна Взаємодіємо з дитиною із дистантної сім’ї 11, 59
Венгер Ганна Налагоджуємо взаємини з дитиною в дистантній сім’ї 11, 60
Клубенко Наталія Розвиваємо уяву дошкільника 7, 61
Кондратець Інна Бути здоровою людиною 4, 53
Кондратець Інна Професійні вимоги до особистості педагога 4, 55
Кондратець Інна Сприяти розвитку дитини 4, 54
Ладивір Світлана Виховання — це мистецтво любити дитину 4, 52
Литвин Інна,
Мирончак Катерина Спілкуємося з дитиною, яка переживає втрату 9, 59
Олексенко Світлана Допомагаємо дитині подолати посттравматичний стрес 9, 60
Олексенко Світлана Підтримуємо дитину, яка переживає посттравматичний стрес 9, 62
Ригель Олеся Допомагаємо дитині підготуватися до школи 11, 61
Способи гармонізації психофізичного стану 6, 61
Шляхи запобігання виникненню синдрому емоційного вигорання 6, 62
Як зробити спілкування з дитиною доброзичливим 10, 58
ПРОФЕСІЙНИЙ КОНКУРС
Підсумки конкурсу підбито: вітаємо переможців! 7, 4
Положення про конкурс «Психологічний супровід становлення вікових новоутворень у дошкільника» 1, 55
ПУБЛІКАЦІЇ 2013 РОКУ
Перелік публікацій журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» за 2013 рік 1, 59
ПУБЛІКАЦІЇ 2014 РОКУ
Перелік публікацій журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» за 2014 рік 12, 58
Крім того ви можете скористатися автоматично створюваним переліком публікацій журналу "Практичний психолог: Дитячий садок" на сторінці "Архів " журналу на порталі освітян України "Педрада".
Немає коментарів:
Дописати коментар