12 липня виповнюється 111 років від дня народження Петра Зінченка, вітчизняного психолога
Петро Зінченко увійшов в історію вітчизняної психологічної
науки як яскравий представник харківської школи психології, глибокий дослідник
проблем психології пам’яті, зокрема питань щодо місця пам'яті в різних видах діяльності людини —
ігровій, учбовій, трудовій тощо.
Автор нових методів експериментального дослідження
мимовільного і довільного запам’ятовування, а також теорії структурного,
генетичного й функціонального аналізу процесів пам’яті.
Зробив висновок, що процес запам’ятовування залежить
від характеру і структури діяльності людини. Так, ліпше запам’ятовується те, що
стосується мети діяльності, а не те, що перебуває в полі зору, але не задіяно в
діяльності. Досліджував динаміку забування та відтворення шкільних
знань.
Свого часу Іван Петрович створив і очолив кафедру психології
Харківського державного університету.
Із наукової спадщини…
- Проблема непроизвольного запоминания
- О забывании и воспроизведении школьных знаний
- Вопросы психологии памяти
Немає коментарів:
Дописати коментар