вівторок, 18 лютого 2014 р.

Зустрічайте лютневе число журналу "Практичний психолог: Дитячий садок"

Шановні колеги!



Позаду залишилися новорічні свята, робота повертається до звичного ритму. Тож є час замислитися над процесом професійної діяльності, проаналізувати свої здобутки, а можливо, і проблеми. Самоаналізування роботи дає змогу фахівцю подивитися на себе ніби збоку. Завдяки цьому професійний досвід стає мобільним і дієвим — таким, яким легко користуватися, трансформуючи його в умовах певної ситуації чи під час розв’язання того чи того завдання.
Аналізування власного досвіду сприяє усвідомленню фахівцем своїх здобутків, а також причин допущених помилок, що дає змогу уникати їх у майбутньому. Водночас усвідомлення власного досвіду сприяє професійному зростанню практичного психолога. Тому проводити самоаналізування діяльності варто регулярно. Щоб це не стало формальністю, слід фіксувати як власне процес діяльності та свої роздуми щодо нього, так і його результати. Форма такої роботи з самоаналізування може мати більш конкретний вияв — стаття у фаховому виданні. Однак написання статті також потребує певного досвіду. Щоб допомогти вам, шановні колеги, на шляху до опанування нового досвіду, ми підготували публікацію, яка висвітлює тонкощі написання статті для фахового видання і правила її оформлення.





Зауважимо, що професійний досвід є в кожного з нас. Навіть практичний психолог, який працює лише кілька років у одному навчальному закладі, також має свій унікальний досвід. Адже він щодня спілкується з неповторним колективом педагогів, дітьми, що проходять своєрідний індивідуальний шлях вікового розвитку, та їхніми батьками. Тож запрошуємо вас поділитися своїм професійним досвідом та стати нашим автором. Сподіваємося на плідну співпрацю!

У цьому числі журналу пропонуємо вам ознайомитися з досвідом ваших колег щодо емоційного розвитку дитини дошкільного віку. Питання емоційного розвитку, з одного боку, є багатоаспектним, а з другого — повністю залежить від близьких дорослих дитини, які опікуються становленням її особистості. Тож більшість публікацій висвітлюють саме ефективність поведінки дорослих, спрямованої на емоційний розвиток дитини. Ці матеріали стануть у пригоді практичному психологу дошкільного навчального закладу під час проведення просвітницької роботи — як із педагогічним колективом, так і з батьками дошкільника.

Звертаємо вашу увагу, колеги, на рубрику «Робоча ситуація». Опис ситуації, яка викликала у вас труднощі щодо її розв’язання, надсилайте на електронну адресу psyholog@mcfr.com.ua, ми охоче допоможемо вам.

Нагадаємо, журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» розповсюджується лише за передплатою. Оформити передплату на улюблене видання можна в будь-який зручний для вас спосіб. Передплачуючи видання через наш інтернет-магазин, ви маєте можливість дізнатися про акції та подарунки Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.


Детальніше про зміст лютневого числа журналу "Практичний психолог: Дитячий садок" читайте на порталі освітян України "Педрада".


Немає коментарів:

Дописати коментар