понеділок, 3 лютого 2014 р.

Зустрічайте лютневе число журналу "Практичний психолог: Школа"

Шановні колеги!

Позаду залишилися новорічні свята, робота повертається до звичного ритму. Тож є час замислитися над процесом професійної діяльності, проаналізувати свої здобутки, а можливо, і проблеми. Самоаналізування роботи дає змогу фахівцю подивитися на себе збоку. Завдяки цьому професійний досвід стає мобільним і дієвим — таким, яким легко користуватися, трансформуючи його в умовах певної ситуації чи під час розв’язання того чи того завдання.





Аналізування власного досвіду сприяє усвідомленню фахівцем своїх здобутків, а також причин допущених помилок, що дає змогу уникати їх у майбутньому. Водночас усвідомлення власного досвіду сприяє професійному зростанню практичного психолога. Тому проводити самоаналізування діяльності варто регулярно. Щоб це не стало формальністю, слід фіксувати як власне процес діяльності та свої роздуми щодо нього, так і його результати. Форма такої роботи з самоаналізування може мати більш конкретний вияв — стаття у фаховому виданні. Однак написання статті також потребує певного досвіду. Щоб допомогти вам, шановні колеги, на шляху до набуття нового досвіду, ми підготували публікацію, яка висвітлює тонкощі написання статті для фахового видання і правила її оформлення.

Зауважимо, що професійний досвід є в кожного з нас. Хтось працює у сільській та міській школі, хтось — у дитячому садку і загальноосвітньому навчальному закладі, хтось має досвід роботи на різних посадах в психологічній службі тощо. Однак навіть практичний психолог, який працює лише кілька років в одному навчальному закладі, також має свій унікальний досвід. Адже він щодня спілкується з неповторним колективом педагогів, дітьми, що проходять своєрідний індивідуальний шлях вікового розвитку, та їхніми батьками. Тож запрошуємо вас поділитися своїм професійним досвідом та стати нашим автором. Сподіваємося на плідну співпрацю!

У цьому числі журналу пропонуємо вам ознайомитися з досвідом ваших колег щодо психологічного супроводу становлення підлітків — вікової категорії дітей, яка викликає чи не найбільше запитань під час взаємодії з нею. Можливо, комусь із читачів — практичних психологів — представлені публікації полегшать роботу щодо побудови психологічного супроводу зростання підлітків і дадуть змогу спрямувати свої зусилля у тому напрямі, який потребує більш детального вивчення, тобто сприятимуть раціональному розподілу уваги та сил фахівця. Отже, досвід колег, який проаналізовано крізь призму конкретних, «своїх» умов роботи, може оптимізувати діяльність практичних психологів і дати їм змогу оминути на своєму професійному шляху не одну перепону.

Звертаємо вашу увагу, колеги, на рубрику «Робоча ситуація». Опис ситуації, яка викликала у вас труднощі щодо її розв’язання, надсилайте на електронну адресу psyholog@mcfr.com.ua, ми охоче допоможемо вам.

Нагадаємо, журнал «Практичний психолог: Школа» розповсюджується лише за передплатою. Оформити передплату на улюблене видання можна в будь-який зручний для вас спосіб. Передплачуючи видання через наш інтернет-магазин, ви маєте можливість дізнатися про акції та подарунки Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.

З повагою 
головний редактор                                                                                Тетяна Гурковська



Немає коментарів:

Дописати коментар