10 лютого у Великій вітальні Київського міського будинку вчителя відбувся методологічний семінар "Взаємодія ДНЗ і батьків з питань прищеплення дітям дошкільного віку ціннісних орієнтацій".
Ініціатором і організатором методологічного семінару стала лабораторія психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України на чолі з Піроженко Тамарою Олександрівною.
До участі окрім співробітників лабораторії та інших науковців, які опікуються питаннями виховання і розвитку дитини дошкільного віку було залучено практиків - педагогічних працівників, які власне і плекають душу дитини.
Своїм досвідом щодо взаємодії дитячого садка і сім'ї поділилися зокрема педагоги міста Новоград-Волинський Житомирської області та міста Біла Церква Київської області.
Серед доповідей з проблем ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку та їх спільному плеканню батьками і педагогами:
"Розвиток ціннісних орієнтацій у дітей педагогів, батьків: рефлексія методиста міської методичної служби" - Кондратець І.В., методист методист Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради.
"Роль традиційних і нетрадиційних форм взаємодії ДНЗ та сімї у духовному і еститичному розвитку дітей" - Лесько М.С., вихователь методист ДНЗ №4 управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради.
"Нові аспекти у взаємодії днз і родини: діалог між наукою та практикою" - Лесик В.В., завідувач та Тесленко О.В., вихователь-методист днз №1 управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради.
"Науково-практичне та методичне забезпечення дослідно-експериментальної роботи в ДНЗ з проблеми "Становлення ціннісних орієнтацій дошкільників у сучасному соціокультурному середовищі" - Отаманенко Л.В., завідувач та Присяжнюк Т.А., вихователь-методист днз №17 управління освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Робота методологічного семінару ще раз підкреслила важливість тісної щоденної взаємодії науковців і практиків.
Якщо науковці роблять дослідження грунтовним і вишуканим, то практики привносять в нього виваженості і дієвості.
Ініціатором і організатором методологічного семінару стала лабораторія психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України на чолі з Піроженко Тамарою Олександрівною.
До участі окрім співробітників лабораторії та інших науковців, які опікуються питаннями виховання і розвитку дитини дошкільного віку було залучено практиків - педагогічних працівників, які власне і плекають душу дитини.
Своїм досвідом щодо взаємодії дитячого садка і сім'ї поділилися зокрема педагоги міста Новоград-Волинський Житомирської області та міста Біла Церква Київської області.
Серед доповідей з проблем ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку та їх спільному плеканню батьками і педагогами:
"Розвиток ціннісних орієнтацій у дітей педагогів, батьків: рефлексія методиста міської методичної служби" - Кондратець І.В., методист методист Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради.
"Роль традиційних і нетрадиційних форм взаємодії ДНЗ та сімї у духовному і еститичному розвитку дітей" - Лесько М.С., вихователь методист ДНЗ №4 управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради.
"Нові аспекти у взаємодії днз і родини: діалог між наукою та практикою" - Лесик В.В., завідувач та Тесленко О.В., вихователь-методист днз №1 управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради.
"Науково-практичне та методичне забезпечення дослідно-експериментальної роботи в ДНЗ з проблеми "Становлення ціннісних орієнтацій дошкільників у сучасному соціокультурному середовищі" - Отаманенко Л.В., завідувач та Присяжнюк Т.А., вихователь-методист днз №17 управління освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Робота методологічного семінару ще раз підкреслила важливість тісної щоденної взаємодії науковців і практиків.
Якщо науковці роблять дослідження грунтовним і вишуканим, то практики привносять в нього виваженості і дієвості.
Тож, бажаємо успіхів усім небайдужим, талановитим і натхненним!
Немає коментарів:
Дописати коментар