Шановні колеги!
Липневе число журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» ми присвятили психологічному супроводу становлення вікових новоутворень у дошкільників. Це питання визначає ефективність освітнього процесу в дитячому садку. Чому? Тому що вікові новоутворення результують процес психічного розвитку дитини у віковому періоді.
Насамперед вікові новоутворення є критеріями оцінювання психічного розвитку дитини. Своєчасну появу вікових новоутворень та якість їх прояву можна використати як показники якості організації освітнього процесу в дитячому садку. А врахувати особливості, тонкощі, нюанси індивідуального розвитку кожної дитини в загальному освітньому процесі дитячого садка можливо за умови адекватної організації психологічного супроводу.
Тож пропонуємо вам, шановні читачі, ознайомитися з досвідом колег — переможців та дипломантів цьогорічного редакційного конкурсу «Психологічний супровід становлення вікових новоутворень у дошкільника».
У липневому числі пропонуємо ознайомитися із частиною конкурсних робіт. Решту буде подано в наступних числах журналу. Зокрема, ви матимете можливість дізнатися більше про питання психологічного супроводу становлення довільності в дошкільників.
Щоб наша співпраця тривала і надалі, зауважте, що журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» розповсюджується лише за передплатою. Найліпше передплатити видання на порталі освітян України «Педрада». Інтернет-адреса порталу: www.pedrada.com.ua. Там ви також довідаєтеся про акції та подарунки Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.
Детальніше про зміст публікацій липневого числа журналу "Практичний психолог: Дитячий садок" читайте на порталі освітян України "Педрада".
Немає коментарів:
Дописати коментар