четвер, 12 грудня 2013 р.

Порозумітися з керівництвом навчального закладу

Шановні колеги!


Від початку нового навчального року ми з вами мали велику кількість зустрічей. Тішуся, що маю можливість спілкуватися з вами на вашому робочому місці, бачити вашу роботу і розуміти важливість своєї роботи, її потрібність вам.

От і остання зустріч (тепла та щира) висвітлила болюче питання: режим роботи практичного психолога. Тож ще раз звертаємо увагу, насамперед керівництва навчальних закладів, на лист Міністерства освіти і науки України, який визначає можливість розділення робочого часу практичного психолога — 40 год. на тиждень на 20+20.

Там, де керівник навчального закладу бажає бачити практичного психолога справжнім професіоналом, фахівцем своєї справи, у практичного психолога ніколи не виникає потреба доводити необхідність відвідування бібліотек, семінарів (оплачених за свій рахунок, до речі), доводити логічність організації "методичного дня" тощо.

Можливо, нерозуміння керівників пов’язано з тим, що психологічна служба вводилася в систему освіти нормативно, її необхідність не була усвідомленою. Можливо, саме тому основним критерієм оцінювання діяльності практичного психолога подекуди стає відбування восьмигодинного робочого дня. Про те, що таким відсиджуванням фахівця керівник закриває йому дорогу до саморозвитку і професійного зростання (що є професійною вимогою до фахівця психологічної служби), він мабуть, і не підозрює.

Тож бажаю всім — і практичним психологам, і керівникам навчальних закладів —толерантності та взаєморозуміння.


З повагою
Гурковська Тетяна Леонідівна,
головний редактор журналів
"Практичний психолог: Дитячий садок"
та "Практичний психолог: Школа"


Немає коментарів:

Дописати коментар