пʼятниця, 16 листопада 2012 р.

Конференція по перинатології

15 листопада у м. Києві розпочала свою роботу Всеукраїнська науково-практична конференція з перинатології "Психологія партнерства: взаємодія психологів, медиків і педагогів з сім'єю у перинатальний період". Проблема, висвітленню якої присвячено конференцію, є не лише важливою та актуальною, але й надзвичайно цікавою як для професіоналів, так і для батьків. Мабуть, саме тому навіть пленарне засідання було цікавим, насиченим інформацією, емоціями доповідачів та слухачів.
Зауважу лише кілька виступів з 21-го заявленого та 18-ти, що відбулися на пленарному засіданні.
"Значення перинатології для дитячої психіатрії"  Чуприков А. П., професор кафедри дитячої психіатрії НМАПО ім. П. Л. Шупика, м. Київ.
"Формування психологічного імунітету. Новий погляд на використання матриць С. Грофа"  Кобаса О. Д., лікар-акушер, перинатальний психолог, клінічний санаторій "Жовтень", відділення оздоровлення вагітних, клініка "Мати і дитя", м. Київ
"Вплив партнерських пологів на здоров'я"  Барановська Е. В., завідувач відділення новонароджених, що знаходяться на спільному перебуванні з матерями, Перинатальний центр, м. Київ.
"Особливості розвитку дітей в сім'ях , зорієнтованих на ранній розвиток дитини або проблема емоційної незрілості у дітей. Дослідження, аналіз, тенденції сучасного сімейного виховання"  Черепанова Е. А., дитячий і сімейний психолог, тренер дитячо-батьківських груп, м. Київ.
"Особливості своєчасного розвитку дитини в сучасних умовах"  Петалла Е. А., канд. психол. наук, психолог, м. Дніпропетровськ.
"Мати і вихователь"  психологічні аспекти взаємодії. З досвіду роботи практичного психолога в дитячому садку"  Науменко Е. Н., практичний психолог вищої категорії, дитячий психотерапевт, днз № 111, м. Київ.
"Етапи розвитку сексуальності: від зачаття до зачаття"  Бернацька А. В., психологічний центр "Дао".



Авторів найцікавіших виступів запросимо до співпраці з нашими виданнями, тож чекайте на зустріч на сторінках журналів.

Робота конференції триває і сьогодні. Продовжиться вона й на вихідних у центрі "Дивосвіт" за адресою вул. Маршала Малиновського, 24/10.

З програмою майстер-класів можна ознайомитися на офіційному сайті Асоціації свідомого батьківства.

Більше новин ― на Порталі освітян України «Педрада»


1 коментар:

  1. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити