середа, 14 листопада 2012 р.

Психологічна складова педагогічної освіти

12 листопада кафедра психології Педагогічного інституту КУ імені Бориса Грінченка провела науково-практичний семінар "Психологічна складова педагогічної освіти". В програмі заходу були виступи як викладачів вишу, так і студентів. Думка про важливість і необхідність психологізації навчального процесу саме у педагогічному виші та виховання психологічної культури педагогічної діяльності у студентів  майбутніх педагогів, стала наскрізною в усіх виступах.
У своєму виступі я відзначила надзвичайну точність і важливість назви заходу. За висловом Ушинського, "педагогіка є великим мистецтвом виховання людини". Але дійсно великим це мистецтво зможе стати лише за наявності психологічної складової у професійній діяльності педагога.Оскільки без такої складової педагог перетворюється на "учителя учительовича", який працює не заради дитини, не заради поширення знань і "залюблення" дитини у свій предмет, а працює заради  самого себе, заради тої влади, яку дає професія педагога.
Проте дещо здивував час проведення заходу  10:30 ранку, адже в цей час йдуть лекції. Можливо, саме через це студентів на заході було надзвичайно мало.

Більше новин ― на Порталі освітян України «Педрада»

1 коментар:

  1. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити