Час летить невпинно. Здається, лише вчора шуміли новорічні та різдвяні свята, а вже сьогодні — знову час активної плідної праці. Отож, пропонуємо вашій увазі лютневе число журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».
Провідними в цьому числі є питання, пов’язані з особливостями облаштування сенсорної кімнати в дитячому садку та використання її обладнання під час психологічної взаємодії з дітьми та дорослими.
Сенсорна кімната як розвивально-корекційний засіб є доволі відомою серед практичних психологів. Утім вона не надто поширена в нашій країні через доволі високу вартість обладнання. Та маємо зауважити, дещо з обладнання можна легко виготовити власноруч, а дещо є широко застосовуваним. Тож якщо практичний психолог має ключові орієнтири щодо облаштування сенсорної кімнати, реалізувати задум не так вже й складно. У цьому числі ми приділили увагу активізаційній функції сенсорної кімнати, тобто розвивальній роботі з дітьми. Тож попереду ще багато цікавого.
Окрім того, лютневе число журналу висвітлює питання взаємодії дорослого й дитини, що завжди є актуальними. Адже адекватно реагувати на поведінку дитини дорослий може лише тоді, коли вміє її «читати», зокрема розуміє приховані мотиви чи вікові потреби.
На адресу редакції надходить чимало запитань, що виникають у діяльності практичного психолога. У рубриках «Запитання — відповідь» та «Робоча ситуація» ви знайдете вичерпні й компетентні відповіді на всі запитання, які для вас важливі.
Докладніше про зміст лютневого числа читайте на порталі освітян України "Педрада"
Немає коментарів:
Дописати коментар