Шановні колеги!
Постійна новизна в роботі є визначальною особливістю діяльності практичного
психолога. Це потребує від фахівця зібраності, здатності швидко реагувати,
відповідальності тощо. Однак значні енергетичні затрати практичного психолога
колеги-педагоги інколи навіть не визнають, та й турбуватися про збереження чи
відновлення власного психологічного стану фахівець має сам.
Щоб бути справді корисним, практичний психолог навчального закладу має
працювати в межах своєї компетентності. Якщо у нього відсутній досвід роботи
щодо надання допомоги людині в посттравматичному стані, то ліпше направити
такого клієнта до більш досвідченого колеги. Перед собою ж поставити завдання
підвищити професійний рівень. Перенаправлення клієнта за таких обставин не є
свідченням некомпетентності фахівця, навпаки, — це підтверджує його
професійну відповідальність. Практичний психолог не повинен примножувати
страждання інших, однак і «забирати» їх на себе також не має. Тому фахівець
психологічної служби, як жоден інший педагогічний працівник, має дбати про
професійну й особистісну психогігієну, а також прагнути до постійного
саморозвитку і зростання. Події кількох останніх місяців не залишили осторонь
нікого. Наразі учням, батькам і педагогам особливо необхідна підтримка і
допомога практичного психолога. Та й самому фахівцеві вона необхідна
насамперед.
Тож добираючи статті в це та інші числа, редакція журналу «Практичний
психолог: Школа» прагне допомагати вам як у розв’язанні посадових завдань, так
і щодо питань збереження вашого психологічного здоров’я. Зокрема, публікації
травневого числа стануть у пригоді щодо полегшення адаптування різних категорій
дітей до нових умов навчання, а також і самого фахівця до нових умов роботи;
налаштування учнів на успішне проходження державної підсумкової атестації та
зовнішнього незалежного оцінювання; підвищення професійного рівня під час
роботи з клієнтом із посттравматичним станом тощо.
Щоб наша співпраця тривала і надалі, зауважте, що журнал «Практичний психолог: Школа» розповсюджується лише за передплатою. Не забудьте оформити
передплату на друге півріччя поточного року. Зробити це можна в будь-який
зручний для вас спосіб. Передплачуючи видання через портал освітян України
«Педрада», ви маєте можливість дізнатися про акції та подарунки Міжнародного
центру фінансово-економічного розвитку.
Детальніше про зміст травневого числа журналу «Практичний психолог: Школа»
читайте на порталі освітян України «Педрада».
Немає коментарів:
Дописати коментар