четвер, 8 травня 2014 р.

Зустрічайте травневе число журналу "Практичний психолог: Школа"!!!

Шановні колеги!

Постійна новизна в роботі є визначальною особливістю діяльності практичного психолога. Це потребує від фахівця зібраності, здатності швидко реагувати, відповідальності тощо. Однак значні енергетичні затрати практичного психолога колеги-педагоги інколи навіть не визнають, та й турбуватися про збереження чи відновлення власного психологічного стану фахівець має сам.

Щоб бути справді корисним, практичний психолог навчального закладу має працювати в межах своєї компетентності. Якщо у нього відсутній досвід роботи щодо надання допомоги людині в посттравматичному стані, то ліпше направити такого клієнта до більш досвідченого колеги. Перед собою ж поставити завдання підвищити професійний рівень. Перенаправлення клієнта за таких обставин не є свідченням некомпетентності фахівця, навпаки, — це підтверджує його професійну відповідальність. Практичний психолог не повинен примножувати страждання інших, однак і «забирати» їх на себе також не має. Тому фахівець психологічної служби, як жоден інший педагогічний працівник, має дбати про професійну й особистісну психогігієну, а також прагнути до постійного саморозвитку і зростання. Події кількох останніх місяців не залишили осторонь нікого. Наразі учням, батькам і педагогам особливо необхідна підтримка і допомога практичного психолога. Та й самому фахівцеві вона необхідна насамперед.

Тож добираючи статті в це та інші числа, редакція журналу «Практичний психолог: Школа» прагне допомагати вам як у розв’язанні посадових завдань, так і щодо питань збереження вашого психологічного здоров’я. Зокрема, публікації травневого числа стануть у пригоді щодо полегшення адаптування різних категорій дітей до нових умов навчання, а також і самого фахівця до нових умов роботи; налаштування учнів на успішне проходження державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання; підвищення професійного рівня під час роботи з клієнтом із посттравматичним станом тощо.

Щоб наша співпраця тривала і надалі, зауважте, що журнал «Практичний психолог: Школа» розповсюджується лише за передплатою. Не забудьте оформити передплату на друге півріччя поточного року. Зробити це можна в будь-який зручний для вас спосіб. Передплачуючи видання через портал освітян України «Педрада», ви маєте можливість дізнатися про акції та подарунки Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.




Детальніше про зміст травневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» читайте на порталі освітян України «Педрада».


Немає коментарів:

Дописати коментар