середа, 21 травня 2014 р.

Зустрічайте травневе число журналу "Практичний психолог: Дитячий садок"

Шановні колеги!




От і добігає кінця іще один навчальний рік. Однак завершення чогось одного завжди свідчить про початок іншого, невідомого, незвіданого. Наступний навчальний рік буде новим, відмінним, адже прийдуть нові діти, а отже, і батьки, можливо, відбудуться зміни в педагогічному складі навчального закладу. Тож практичний психолог знову досліджуватиме індивідуальні особливості учасників освітнього процесу; створюватиме сприятливі умови для їхнього особистісного розвитку; добиратиме адекватні форми роботи з конкретною дитиною, сім’єю чи педагогом; запобігатиме виникненню конфліктів, проблем. Тому навіть звична професійна діяльність і добре відомі форми роботи можуть виявитися для фахівця певною мірою новими.


Постійна новизна в роботі є визначальною особливістю діяльності практичного психолога. Це потребує від фахівця зібраності, здатності швидко реагувати, відповідальності тощо. Однак значні енергетичні затрати практичного психолога колеги-педагоги інколи навіть не визнають, та й дбати про збереження чи відновлення власного психологічного стану фахівець має сам.

Добираючи статті в це та інші числа, редакція журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» прагне допомагати вам як у розв’язанні посадових завдань, так і щодо питань збереження вашого психологічного здоров’я. Зокрема, публікації травневого числа стануть у пригоді щодо полегшення адаптування дітей до дитячого садка, а також і самого фахівця до нових умов роботи; підвищення професійного рівня під час роботи з клієнтом із посттравматичним станом тощо.

Щоб наша співпраця тривала і надалі, зауважте, що журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» розповсюджується лише за передплатою. Не забудьте оформити передплату на друге півріччя поточного року. Зробити це можна в будь-який зручний для вас спосіб. Передплачуючи видання через портал освітян України «Педрада», ви маєте можливість дізнатися про акції та подарунки Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.

Детальніше про зміст травневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» читайте на порталі освітян України «Педрада».


Немає коментарів:

Дописати коментар