понеділок, 1 жовтня 2012 р.

Шановні гості, ми раді вітати вас на блозі редакції!

Ми створили блог з метою бути ближчими до тих, кого цікавлять питання практичної психології в системі освіти. Насамперед, це колеги-професіонали ― практичні психологи, але сподіваємось, що він буде цікавим та корисним і для батьків, які виховують дітей від народження до 18 років, і для педагогів різних навчальних закладів. Тут ми представлятимемо анонси подальших чисел журналів, ділитимемося з вами новинами редакції та інформуватимемо про "життя" наших видань, отже зможемо спілкуватися з вами не лише на сторінках наших видань, але й онлайн.

Блог редакції "Практичний психолог" працює тиждень. З одного боку, це доволі малий строк, хоч вже маємо доволі широку географію переглядів: Франція, Німеччина, США тощо. А з іншого боку, ви мали змогу ознайомитися з деякими статями, опублікованими в пілотних числах журналів "Практичний психолог: Дитячий садок" і "Практичний психолог: Школа". Враховуючи те, що їх розсилка вже закінчилась, маємо привід для серйозної розмови: вашого аналізу та оцінки нашої роботи.

Будемо раді почути ваші думки, адже висловлені вами, шановні читачі і колеги, зауваження і пропозиції дозволять нам зробити ваші професійні журнали ще кращими! Тож запрошуємо до обговорення, яке розпочалося на форумі порталу ПЕДРАДА у Клубі практичних психологів




1 коментар:

  1. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити