понеділок, 15 жовтня 2012 р.

Зі святом, шановні колеги!



Моє життя в лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України тривало більш як 20 років. Працюючи в Інституті, я паралельно здобувала освіту та справжнім університетом стала рідна лабораторія. Саме тут мене навчили дивитися на дитину і бачити за її поведінкою прояви глибинних механізмів психіки, розуміти індивідуальну специфіку становлення її особистості на тлі вікових закономірностей.

Я вдячна кожному з працівників лабораторії за той досвід, яким ми обмінювались чи то на засіданні лабораторії, чи то за обіднім столом; вдячна і за можливість познайомитись з досвідом колег з усієї країни і знайти щирих друзів і однодумців за межами Києва. Та є й особистісні якості фахівців ― психологів-дошкільників, які стали значимими у професійному житті: завжди дивувала здатність Світлани Євгенівни Кулачківської робити зауваження порухом плечей зовсім не повертаючись до занадто гомінких колег; у Людмили Григорівни Подоляк є надзвичайно шанобливе ставлення до термінів психологічної науки і їх вживання; Світлана Олексіївна Ладивір захоплює своєю абсолютною вірою в дитину і глибоким знанням системи дошкільної освіти; Тамара Олександрівна Піроженко ― захоплює своїм оптимізмом і здатністю все встигати.

І не дивлячись на зміни в місці роботи, посаді, головним у своєму професійному житті і надалі вважаю ті принципи взаємодії дорослого з дитиною, якими керується у своїй роботі лабораторія психології дошкільника Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України:

· «Не зашкодь!» - ні дією, ні словом, ні порухом душі;

· «Не втрать!» - дорогоцінного часу, який природою даний для зростання маленької людини;

· «Не поспішай!» - дозволь розквітнути дитинству в дитині;

· «Дитина замовляє розвиток!» - саме малюк є замовником педагогічних послуг, адже він має право зрости здоровим, активним і реалізувати всі свої здатності і здібності впродовж життя, а для цього дорослі, які поруч мають забезпечити становлення його потенційних можливостей в дитинстві;

· заклик великого педагога Януша Корчака: дорослим належить піднестися до розуміння «тонких істин дитинства».

· та розуміння поняття «здоров’я» у найширшому його значенні: фізичному, фізіологічному, психічному, психологічному тощо.



Вітаю, всіх вас шановні колеги, з днем народження лабораторії і бажаю плідної праці, наукових звершень і творчої наснаги та назавжди залишатися «дошкільниками» ― дітьми з широко розкритими очима, які готові обійняти і зігріти весь світ, а найперше, пізнати його.



З глибокою повагою Гурковська Тетяна Леонідівна,
Головний редактор журналів
«Практичний психолог: Дитячий садок»,
«Практичний психолог: Школа»
ТОВ «МЦФЕР-Україна»



1 коментар:

  1. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити