вівторок, 13 вересня 2016 р.

Освітня система "Радість розвитку", або науковці працюють наперекір усім негараздам

В результаті останніх скорочень, які прокотилися по всіх науково-дослідних інститутах НАПН України і які катком пройшлися по Інститу психології імені Г.С.Костюка, в лабораторії психології дошкільника залишилось працювати чотири науковці. Утім обсяг роботи, який вони мають виконати наразі колосальний, адже планували свою роботу з розрахунку на лабораторію у повному складі, тобто десять осіб. Але дитячі психологи, якими є науковці лабораторії, працюють наперекір усім негараздам і незважаючи ні на що дарують радість розвитку маленьким українцям.




19 - 20 серпня 2016 року відбулась установча нарада учасників науково-дослідної роботи Всеукраїнського рівня «Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку».

До творчої групи науковців та практиків приєднались нові заклади-учасники та їх представники: Донецький ОІППО, ДНЗ №31 «МИР» (м. Костянтинівка, Донецька обл.), Костянтинівський НВК «Ліцей із ЗШ І – ІІІ ступенів» (м. Костянтинівка, Донецька обл.), ДНЗ №35 «Лелека» (м. Дружківка, Донецька обл.), Макарівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - природничо-математичний ліцей» (с. Макарів, Київська обл.), Маковищанське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І ступеня – дитячий садок» (с. Маковище, Макарівський р-н, Київська обл.) та ЗОШ №8 (м. Житомир).

Нараду підготовлено та проведено у відповідності до організаційно-підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи. Всіх учасників ознайомлено із технологією психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку».

Дослідно-експериментальна робота відбувається за наукового керівництва професорів Піроженко Т.О. (Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України, лабораторія психології дошкільника) та Шапошнікової І.М. (НПУ імені М.П.Драгоманова, факультет педагогіки та психології, кафедра педагогіки і методики початкового навчання).



Немає коментарів:

Дописати коментар