пʼятницю, 11 грудня 2015 р.

Оптимізація діяльності працівників психологічної служби. Чи на справді?


Міністерство освіти і науки України внесло зміни до посадової документації працівників психологічної служби системи освіти.
Зміни затрверджено офіційним листом МОН від 17.09.2015 № 1/9-442 "Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби".



Звісно документи готував УНМЦ практичної психології і соціальної роботи під керівництвом його директора Панка В.Г. Тому чи насправді оптимізовано діяльність питання відкрите.

Пропонуємо Вам ознайомитися з листом МОН та зроботи власні висновки.





01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486 24 42, факс (044) 236-1049, ministrv@mon.gov.ua



від 17.09.2015_ №__ 1/9-442
від________ на №______

Департаментам (управлінням) освіти і науки
обласних, Київської міської
державних адміністрацій


Про оптимізацію діяльності
працівників психологічної служби

З метою зменшення звітної документації, підвищення відповідальності працівників психологічної служби системи освіти та на виконання п.4.3. наказу Міністерства освіти і науки України від 06.08.2013 року № 1106 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року» Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи спільно з педагогічною громадськістю проведено роботу щодо оптимізації документації практичного психолога та соціального педагога навчального закладу.
За результатами проведеної роботи розроблено нові зразки документації та протоколів діяльності працівників психологічної служби системи освіти України, які надсилаються для використання в установленому порядку:
план роботи практичного психолога/соціального педагога (додаток 1);
графік роботи практичного психолога/соціального педагога (додаток 2);
журнал щоденного обліку роботи практичного психолога/соціального педагога (додаток 3);
протокол індивідуальної консультації (додаток 4);
протокол індивідуального діагностичного обстеження (додаток 5);
протокол діагностичного обстеження класу/групи (додаток 6);
протокол психологічного аналізу уроку (заходу) (додаток 7).
Електронна версія матеріалів розміщена за посиланням: www.psyua.com.ua,www.facebook.com/groups/psyua.
Звертаємо увагу, що не допускається введення додаткової документації для практичного психолога/соціального педагога навчального закладу.
Додаток: на арк.
Заступник Міністра - керівник апарату      О. В. Дерев’янко

Середницька А.Д., 481-32-31, Панок В.Г. 252-70-11




Додаток 1
до листа Міністерства освіти і
науки України
від 17.09.2015. № 1/9-442


ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор _______________
(назва навчального закладу)

___________________________
________        _________________
(підпис)                      (П.І.Б.)
ПОГОДЖЕНО
Директор (методист) районного
(міського) центру______________________
практичної психології і соціальної роботи
___________________________
________        _________________
(підпис)                      (П.І.Б.)






ПЛАН
 роботи практичного психолога/соціального педагога

_________________________________________________
(назва навчального закладу)
________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
на 20    -20           навчальний рік


з\п
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу
Термін проведення
Де і з ким
проводиться

1. Психодіагностична робота







2. Консультативна робота







3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота







4. Психологічна просвіта







5. Навчальна діяльність







6. Організаційно-методична робота







7. Зв’язки з громадськістю









Додаток 2
до листа Міністерства освіти і
науки України
від 17.09.2015. № 1/9-442



ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор____________________________
____________________________________
(назва навчального закладу)
_______       _______________________
(підпис)        (прізвище, ім'я, по батькові)




ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога/соціального педагога
___________________________
(назва навчального закладу)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)






Дні тижня
Інтервали робочого часу
з_______год.
по_______год.
Понеділок


Вівторок


Середа


Четвер


П’ятниця








Додаток 3
до листа Міністерства освіти і
науки України
від 17.09.2015. № 1/9-442


Журнал щоденного обліку роботи практичного психолога/соціального педагога

___________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
____________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)

Орієнтовний план роботи працівника психологічної служби на____________ місяць

Тиждень
Зміст роботи
Вид роботи
Цільова
аудиторія
Примітка







































Дні тижня
Дата
Цільова
аудиторія
Кількість
осіб
Зміст
роботи
Вид
роботи
Методи
(методики/
програми)
роботи
Кількість
годин
Примітка








































































Всього
















Додаток 4
до листа Міністерства освіти і науки України
від 17.09.2015. № 1/9-442


ПРОТОКОЛ
індивідуальної консультації
________________________________
(назва навчального закладу)


Дата:________________________________________________
П.І.Б. дитини (учня/студента)____________________________
Хто звернувся_________________________________________
Тематика звернення (запит)______________________________
Короткий опис звернення:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зміст проведеної роботи:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
З висновками і рекомендаціями ознайомлений:
П.І.Б.______________________________________________________               __________
(підпис)

Практичний психолог/соціальний педагог
(П.І.Б.)_____________________________________________________               __________
(підпис)














Додаток 5
до листа Міністерства освіти і науки України
від 17.09.2015. № 1/9-442

ПРОТОКОЛ
індивідуального діагностичного обстеження
____________________________________________________
(назва навчального закладу)

Дата (строки) проведення_______________________________
Дитина (учень/студент)________________________________
Клас (група)__________________________________________
Мета обстеження______________________________________
Хто звернувся________________________________________
Тематика звернення (запит)_____________________________
Короткий опис звернення:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зміст проведеної роботи:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
З висновками і рекомендаціями ознайомлений:
П.І.Б.______________________________________________________               __________
(підпис)

Практичний психолог/соціальний педагог
(П.І.Б.)_____________________________________________________               __________
(підпис)







Додаток 6
до листа Міністерства освіти і
науки України
від 17.09.2015. № 1/9-442


Протокол
діагностичного обстеження класу/групи


Дата (строки) проведення__________________________
Мета дослідження —
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проблема:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Психодіагностичний інструментарій —
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Характеристика вибірки —
Клас/група________
Кількість дітей (учнів/студентів) ___________________
Вік від______ до______ років. Середній вік_____ років.
_____ дівчат (___ %),_______ хлопців (____ %).
Результати обстеження:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
З висновками і рекомендаціями ознайомлений:
П.І.Б.______________________________________________________               __________
(підпис)

Практичний психолог/соціальний педагог
(П.І.Б.)_____________________________________________________               __________
(підпис)





Додаток 7
до листа Міністерства освіти і науки України
від 17.09.2015. № 1/9-442


ПРОТОКОЛ*
психологічного аналізу уроку (заходу)

___________________________________
(назва навчального закладу)
Дата:_________________________
Клас/група____________________
Прізвище вчителя/ вихователя, який проводив заняття / урок
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Хто звернувся_________________________________________________________________________
Тема (назва) уроку (заходу)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета уроку/заходу
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зміст проведеної роботи:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
З висновками і рекомендаціями ознайомлений:
П.І.Б.______________________________________________________               __________
(підпис)

Практичний психолог/соціальний педагог
(П.І.Б.)_____________________________________________________               __________
(підпис)

* - психологічний аналіз уроків (занять) здійснюється виключно за запитом адміністрації навчального закладу;
** - зазначається особа, якій надається копія цього протоколу







Немає коментарів:

Дописати коментар