Вітаю, шановні колеги!
Серпень — все ж іще літо, та час від часу ми подумки повертаємося до роботи. Когось турбують запитання щодо можливих змін у професійному житті та власної готовності до них. Хтось нагадує собі про завдання, які слід виконати напередодні навчального року. Зокрема, внести останні корективи в річний план роботи, врахувавши як нагальні потреби свого дитячого садка, так і завдання психологічної служби системи освіти в цілому, обов’язково узгодивши їх між собою.
Тож серпневе число журналу редакція прагнула максимально адаптувати під ваші потреби професійної діяльності. Ми щиро бажаємо, аби кожен із вас був натхненним у своїй роботі та отримував від неї насолоду. А для цього треба прагнути не лише до вдосконалення, а й до самопізнання.
Ще одним моментом, який може значно полегшити роботу, є співпраця з колегами. Це питання особливо важливе в разі роботи з дітьми, що мають психофізичні порушення розвитку. Адже грамотно вибудувана співпраця практичного психолога і спеціального педагога сприяє полегшенню роботи, знижує складність її умов, а ще — робить освітній простір для дітей більш комфортним та стимулюючим.
З повагою
головний редактор Тетяна Гурковська
Детальніше про зміст серпневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячийсадок» читайте на порталі освітян України «Педрада»
Немає коментарів:
Дописати коментар