Дитина творить!
Висовує язичка, не помічає нікого і нічого навколо себе. Вона щось створює і творить себе!
Чи всі діти з радістю відгукуються на пропозицію щось намалювати, збудувати, зліпити тощо? Чи всі діти можуть самостійно реалізувати своє бажання творити?
А ми дорослі, чи вміємо підтримати дитячу ідею, дитячу творчість, і процес творення?
Тож маємо замислитися: над тим, як ми зустрічаємо усміхнену осяяну дитину з малюнком в руках: що говоримо? як говоримо? чи зберігається настрій дитини після наших слів?; над тим, як реагуємо на її прагнення і спроби; над тим, чи вміємо ми самі творити і творити разом з дитиною; над тим, якими словами супроводжуємо процес її роботи і навколишній безлад? Що важливо для нас, дорослих, встановлений нами порядок, чи дитина в усіх своїх проявах і з усіма своїми особливостями?
Зацікавити дитину, сприяти її розвиткові, заохотити до самореалізації, до творчості ― стратегічне завдання кожного суспільства. Особливо це актуально для України, як молодої держави, в якій нинішні діти з часом визначатимуть інтелектуальний рівень нашої нації та геополітичне положення України в світі. Тому так важливо вчасно виявити, оцінити та розвинути здібності й таланти дітей. Саме з цією метою 2013 рік і оголошено Роком дитячої творчості.
Висовує язичка, не помічає нікого і нічого навколо себе. Вона щось створює і творить себе!
Чи всі діти з радістю відгукуються на пропозицію щось намалювати, збудувати, зліпити тощо? Чи всі діти можуть самостійно реалізувати своє бажання творити?
А ми дорослі, чи вміємо підтримати дитячу ідею, дитячу творчість, і процес творення?
Тож маємо замислитися: над тим, як ми зустрічаємо усміхнену осяяну дитину з малюнком в руках: що говоримо? як говоримо? чи зберігається настрій дитини після наших слів?; над тим, як реагуємо на її прагнення і спроби; над тим, чи вміємо ми самі творити і творити разом з дитиною; над тим, якими словами супроводжуємо процес її роботи і навколишній безлад? Що важливо для нас, дорослих, встановлений нами порядок, чи дитина в усіх своїх проявах і з усіма своїми особливостями?
Зацікавити дитину, сприяти її розвиткові, заохотити до самореалізації, до творчості ― стратегічне завдання кожного суспільства. Особливо це актуально для України, як молодої держави, в якій нинішні діти з часом визначатимуть інтелектуальний рівень нашої нації та геополітичне положення України в світі. Тому так важливо вчасно виявити, оцінити та розвинути здібності й таланти дітей. Саме з цією метою 2013 рік і оголошено Роком дитячої творчості.
УКАЗ
Президента
України
Про проведення у
2013 році в Україні Року дитячої творчості
28 грудня 2012 року
№ 756/2012
З метою
сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створення умов для їх
творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку, виявлення і
підтримки талановитих та обдарованих дітей, організації змістовного дозвілля,
вдосконалення виховної роботи та розбудови системи позашкільної освіти
ПОСТАНОВЛЯЮ:
1. Провести у
2013 році в Україні Рік дитячої творчості.
2. Кабінету
Міністрів України розробити та затвердити до 1 лютого 2013 року план заходів із
підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості.
3. Раді
міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській і Севастопольській
міським державним адміністраціям розробити та здійснити заходи з підготовки та
проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості.
4. Державному
комітету телебачення і радіомовлення України забезпечити широке висвітлення
заходів із підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої
творчості.
Немає коментарів:
Дописати коментар