середа, 9 березня 2016 р.

Зустрічайте березневе число журналу



Вітаю, шановні колеги!


Інколи навесні, після тривалої холодної зими, організму людини не вистачає сил — вона починає слабшати. Та найгірше, якщо весняний авітаміноз проявляється у людських взаєминах. Аби цього не допустити, березневе число журналу ми присвятили психологічному здоров’ю дорослих та дітей. Його плекання — особливе призначення практичного психолога системи освіти.





Періоди навіть найсильнішого емоційного напруження не становлять небезпеки для здоров’я людини, якщо вони завершуються активним відпочинком, розслабленням чи загалом позитивними емоціями. Допомогти колегам-педагогам зняти нервове напруження, відновити працездатність можна в різні способи. Скажімо, організувати релаксаційний сеанс. Створити сприятливе середовище для людини можна також, зменшивши обсяг невідомого для неї. Оскільки працівники на посаді помічника вихователя змінюються доволі часто, доцільно проводити з ними спеціальну просвітницьку роботу. Спрямувати її слід насамперед на підвищення психологічної культури помічників вихователів та розширення їхніх уявлень про психічний розвиток дітей дошкільного віку.

Питання режиму роботи практичного психолога, на жаль, визначені нечітко. Утім рішення про організацію методичного дня для практичного психолога цілком можна розв’язати на місцевому рівні. Про це читайте в інтерактивній рубриці журналу «Запитання — відповідь».

Детальніше про зміст числа читайте на порталі освітян України "Педрада"


Немає коментарів:

Дописати коментар