пʼятниця, 20 березня 2015 р.

Студенти: залучаємо до співпраці


Багато з наших авторів є викладачами вишів. Взаємодія зі студентами має взаємно обернений вплив: для викладача це щоденний стимул  до професійного вдосконалення і розвитку, а для студента — засіб навчання професії, долучення до розуміння її тонкощів.

Викладач несе величезну фахову відповідальність, яка значно зростає, коли викладач залучає своїх студентів до практичної діяльності — від виконання простого конкретного завдання до участі в створенні певної розвивальної програми. Отже професійна відповідальність викладача освітнього профілю є ще більшою, адже аби набути навичок (хоча б початкових) спілкування з дітьми, треба спілкуватися саме з дітьми. Тому, коли студенту вдається гідно проявити себе, викладач отримує порцію надзвичайного натхнення у своїй роботі.


У березневому числі журналу "Практичний психолог: Дитячий садок" було опубліковано статтю "Формування високого рівня гендерної соціалізації старших дошкільників" Тетяни Яценко, практичного психолога та викладача Кременчуцького педагогічного коледжу ім. А.С.Макаренка. Тетяна Володимирівна горда тим, що під час створення програми психолого-педагогічного супроводу гендерної соціалізації дітей старшого дошкільного віку якнайліпше проявила себе її студентка Духно Влада.
Редакція журналу щиро вітає студентку і викладача та бажає подальших успіхів як спільних, так і персональних.

Р.S.: у портфелі редакції є ще матеріал Тетяни Яценко, у створенні якого також брали активну участь її студенти. Тож слідкуйте за публікаціями у журналі та діліться результатами своєї співпраці з поколінням майбутніх фахівців.
У них теж є чому повчитись)))







Немає коментарів:

Дописати коментар