Шановні колеги!
Число журналу висвітлює питання особливостей переживання дітьми травматичної ситуації та специфіки надання їм допомоги. Останній аспект вимагає від практичного психолога надвідповідальності. Отже, фахівець, аби бути ефективним, має вчитися адекватно оцінювати свої ресурси — і не лише професійні, а насамперед особисті.
Кожна дитина є унікальною, її розвиток відбувається за індивідуальною програмою в межах вікових закономірностей. Тож щоразу в журналі ми публікуємо для вас статті, які висвітлюють індивідуальний шлях зростання дитини. Також наші автори розкривають ті особливості взаємодії з дитиною, які допоможуть розкрити її особистісний потенціал.
З повагою
головний редактор
Тетяна Гурковська
Детальніше про зміст цього числа журналу «Практичний психолог: Школа» читайте на порталі освітян України «Педрада»
Немає коментарів:
Дописати коментар