четвер, 14 серпня 2014 р.

Зустрічайте серпневе число журналу «Практичний психолог: Дитячий садок»!


Напередодні нового навчального року практичні психологи системи освіти України мають особливі завдання щодо професійного зростання, що постали через складну і невизначену соціальну ситуацію в країні. Насамперед фахівцям необхідно актуалізувати знання щодо психологічної травми, її видів та особливостей перебігу, а також удосконалити вміння надавати термінову психологічну допомогу дітям і дорослим.

Психологічна допомога дітям, які пережили психотравмувальну ситуацію, буде ефективною лише за умови, якщо дорослі, які їх оточують, поводитимуться виважено і відповідально. Тож практичний психолог має працювати насамперед із батьками і педагогами: навчати їх продуктивній взаємодії з дитиною за будь-яких обставин. Адже саме дорослий створює умови для зростання дитини, тому і відповідальність за її життя, здоров’я і розвиток покладено саме на нього. Тому дорослі не мають травмувати дітей своїми переживаннями.

Щоб виконати окреслені завдання, практичному психологу також знадобиться допомога та підтримка — це вже завдання редакції професійного видання. Тому в серпневому числі журналу, шановні колеги, ви знайдете публікації, які допоможуть вам упевнено розпочати виконання професійних завдань за нинішніх складних соціальних обставин.

Щоб наша співпраця тривала і надалі, зауважте, що журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» розповсюджується лише за передплатою. Найліпше передплатити видання на порталі освітян України «Педрада» за адресою www.pedrada.com.ua. Там ви також маєте можливість дізнатися про акції та подарунки Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку і замовити попередні номери вашого улюбленого видання.

Детальніше про зміст серпневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» читайте на порталі освітян України «Педрада».


Немає коментарів:

Дописати коментар