Видавництво МЦФЕР напередодні нового навчального року проводить цілу низку вебінарів для різних категорій працівників дошкільних навчальних закладів, долучаючись до хвилі Серпневих педагогічних конференцій, читань, семінарів тощо.
28 серпня 2014 року о 13:30 напрям "МЦФЕР: Освіта" запрошує до участі у безоплатному вебінарі для фахівців дошкільної освіти на тему "Формуємо майстерність вихователя щодо розвитку мовдення дошкільників". Тривалість вебінару — 1,5 години.
Лектори:
Олена НИЗКОВСЬКА, методист вищої категорії сектору дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України;
Наталія ГАВРИШ, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного університету ім. Т. Шевченка, д-р пед. наук, професор.
Вебінар є актуальним для:
вихователів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів, практичних психологів; фахівців органів управління освітою, методичних служб.
Докладніше про те, як взяти участь у вебінарі, читайте у публікації на порталі.
У програмі вебінару:
28 серпня 2014 року о 13:30 напрям "МЦФЕР: Освіта" запрошує до участі у безоплатному вебінарі для фахівців дошкільної освіти на тему "Формуємо майстерність вихователя щодо розвитку мовдення дошкільників". Тривалість вебінару — 1,5 години.
Лектори:
Олена НИЗКОВСЬКА, методист вищої категорії сектору дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України;
Наталія ГАВРИШ, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного університету ім. Т. Шевченка, д-р пед. наук, професор.
Вебінар є актуальним для:
вихователів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів, практичних психологів; фахівців органів управління освітою, методичних служб.
Докладніше про те, як взяти участь у вебінарі, читайте у публікації на порталі.
У програмі вебінару:
- програмно-методичне забезпечення роботи з розвитку мовлення дітей у дошкільному закладі;
- мовленнєва робота та її місце в організації життєдіяльності дітей дошкільного віку:
- – структурний, комунікативний та функціональний підходи;– функції мовлення на під час різних видів дитячої діяльності;
- вихователь як організатор мовленнєвої роботи;
- розвиток діалогічного (бесіда, полілог, диспут) та монологічного (переказ, розповідь) мовлення;
- засоби розвитку зв’язного мовлення.
Більше новин
Немає коментарів:
Дописати коментар