Кожен із нас прагне досягти успіху. Адже
успіх окрилює і надихає на нові звершення. Тож презентуючи здобутки переможців
і дипломантів минулорічного конкурсу, редакція не лише бажає їм подальших
перемог, а й прагне ще більше заохотити колег до представлення свого досвіду на
шпальтах улюбленого видання.
Повторити досвід колег неможливо, адже
кожний із вас працює в певних неповторних умовах. Відмінності є в усьому:
складі педагогічного колективу, умовах праці, взаємодії з адміністрацією, пріоритетних
завданнях конкретного навчального закладу. Однак досвід колег може стати
поштовхом до створення корекційної програми, яка враховуватиме особливості
педагогів конкретної школи, ліцею чи гімназії. Розробками переможців і
дипломантів конкурсу можна скористатися як ідеєю, що дасть змогу визначити нові
шляхи організації психологічного супроводу навчально-виховного процесу,
удосконалити його. Тож здобутки, опубліковані в журналі, — це чудова
нагода для учасників конкурсу поділитися своїми думками і досвідом з колегами,
а для читачів — підвищити власний професійний рівень. У цьому числі
пропонуємо ознайомитися із частиною конкурсних робіт.
Тема першого редакційного
конкурсу — «Підвищення психологічної культури педагогів» — обрана
невипадково. Насамперед постать педагога має непересічне значення в житті
кожної людини. І практичний психолог, який прагне бути успішним і ефективним у
своїй роботі, розуміє це. Тому й обирає пріоритетним напрямом власної
професійної діяльності роботу з педагогічним колективом. Адже особистісні зміни
визначальної постаті навчально-виховного процесу, тобто педагога, безпосередньо
впливають на головного учасника цього процесу — дитину.
Підвищення психологічної культури
педагога є багатоаспектним завданням, тому добираючи матеріали до червневого
числа журналу, ми прагнули висвітлити якомога більше питань, щоб допомогти вам,
колеги, розв’язувати різні професійні завдання під час роботи з педагогічним
колективом, зокрема: формувати в педагогів ставлення до дитини і дитинства як
до найвищих цінностей, поглиблювати їхні знання з вікової та педагогічної
психології; грамотно будувати взаємодію з кожною дитиною.
Отже, підвищення
психологічної культури педагогів є не лише важливим, а й нагальним завданням
фахівців психологічної служби системи освіти.
Щоб наша співпраця тривала і надалі,
зауважте, що журнал «Практичний психолог: Школа» розповсюджується лише за
передплатою. Найліпше передплатити видання на порталі освітян України
«Педрада». Там ви також маєте можливість дізнатися про акції та подарунки
Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.
Детальніше про зміст травневого числа журналу «Практичний психолог: Школа»
читайте на порталі освітян України «Педрада».
Немає коментарів:
Дописати коментар