пʼятниця, 6 червня 2014 р.

Зустрічайте червневе число журналу "Практичний психолог: Школа"

Шановні колеги!


Кожен із нас прагне досягти успіху. Адже успіх окрилює і надихає на нові звершення. Тож презентуючи здобутки переможців і дипломантів минулорічного конкурсу, редакція не лише бажає їм подальших перемог, а й прагне ще більше заохотити колег до представлення свого досвіду на шпальтах улюбленого видання.


Повторити досвід колег неможливо, адже кожний із вас працює в певних неповторних умовах. Відмінності є в усьому: складі педагогічного колективу, умовах праці, взаємодії з адміністрацією, пріоритетних завданнях конкретного навчального закладу. Однак досвід колег може стати поштовхом до створення корекційної програми, яка враховуватиме особливості педагогів конкретної школи, ліцею чи гімназії. Розробками переможців і дипломантів конкурсу можна скористатися як ідеєю, що дасть змогу визначити нові шляхи організації психологічного супроводу навчально-виховного процесу, удосконалити його. Тож здобутки, опубліковані в журналі, — це чудова нагода для учасників конкурсу поділитися своїми думками і досвідом з колегами, а для читачів — підвищити власний професійний рівень. У цьому числі пропонуємо ознайомитися із частиною конкурсних робіт.


Тема першого редакційного конкурсу — «Підвищення психологічної культури педагогів» — обрана невипадково. Насамперед постать педагога має непересічне значення в житті кожної людини. І практичний психолог, який прагне бути успішним і ефективним у своїй роботі, розуміє це. Тому й обирає пріоритетним напрямом власної професійної діяльності роботу з педагогічним колективом. Адже особистісні зміни визначальної постаті навчально-виховного процесу, тобто педагога, безпосередньо впливають на головного учасника цього процесу — дитину.


Підвищення психологічної культури педагога є багатоаспектним завданням, тому добираючи матеріали до червневого числа журналу, ми прагнули висвітлити якомога більше питань, щоб допомогти вам, колеги, розв’язувати різні професійні завдання під час роботи з педагогічним колективом, зокрема: формувати в педагогів ставлення до дитини і дитинства як до найвищих цінностей, поглиблювати їхні знання з вікової та педагогічної психології; грамотно будувати взаємодію з кожною дитиною.
Отже, підвищення психологічної культури педагогів є не лише важливим, а й нагальним завданням фахівців психологічної служби системи освіти.


Щоб наша співпраця тривала і надалі, зауважте, що журнал «Практичний психолог: Школа» розповсюджується лише за передплатою. Найліпше передплатити видання на порталі освітян України «Педрада». Там ви також маєте можливість дізнатися про акції та подарунки Міжнародного центру фінансово-економічного розвитку.


Детальніше про зміст травневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» читайте на порталі освітян України «Педрада».


Немає коментарів:

Дописати коментар