Грудневе чило журналу "Практичний психолог: Дитячий садок" присвячено чи не найскладнішому виду діяльності практичного психолога системи освіти — психологічній діагностиці. Детальніше про це читайте у слові головного редактора.
Утім це не єдина тема, яку розкрито на сторінках числа. Зокрема ми продовжуємо висвітлювати питання розвитку та вивчення вищих психічних функцій у дітей впродовж дошкільного віку. Цього разу говоримо про мислення.
Опубліковано закінчення статті "Гуманно та оперативно реагуємо на агресивну поведінку дошкільника".
Робоча ситуація висвітлює питання негативних проявів кризи трьох років у взаємодії з вихователями дитячого садка.
Утім це не єдина тема, яку розкрито на сторінках числа. Зокрема ми продовжуємо висвітлювати питання розвитку та вивчення вищих психічних функцій у дітей впродовж дошкільного віку. Цього разу говоримо про мислення.
Опубліковано закінчення статті "Гуманно та оперативно реагуємо на агресивну поведінку дошкільника".
Робоча ситуація висвітлює питання негативних проявів кризи трьох років у взаємодії з вихователями дитячого садка.
Немає коментарів:
Дописати коментар