вівторок, 11 грудня 2012 р.

Психологів збирає Новоград

7 грудня у місті Новоград-Волинський відбувся семінар-практикум для психологів системи освіти Новоград-Волинського району Житомирської області.

Тема семінару " Шляхи забезпечення емоційного благополуччя дітей" є надзвичайно актуальною для сьогоднішнього суспільства. Інколи і дорослим в ньому буває не затишно. Тож завдання щодо створення комфортних умов перебування дитини у навчальному закладі, а разом з тим і підвищення психологічної культури батьків для забезпечення оптимального позитивно насиченого зростання малюка в сім'ї є першочерговим саме для психологічної служби.

Зокрема свої здобутки представила практичний психолог ДНЗ №6 м. Новоград-Волинський Михальчук Ліна Іванівна в комплексі інтерактивних ігор "Подаруй усмішку", до яких було залучено всіх учасників семінару. Зауважимо: в дитячому садку функціонує 10 вікових груп з яких 2 групи для дітей із затримкою психічного розвитку та 2 логопедичні.


Зважаючи на добрі і дружні стосунки з фахівцями Інформаційно-методичного центру, зокрема з Кондратець Інною Вікторівною, редакцію було запрошено до участі у семінарі. Скориставшись нагодою і теплим прийомом редакція презентувала пілотні номери журналів, інформувала про підписку видань напряму "МЦФЕР-Освіта", та запросила практичних психологів до співпраці на сторінках журналу.

Редакція журналів "Практичний психолог: Дитячий садок" і "Практичний психолог: Школа" вдячна колегам за запрошення і бажає їм творчої наснаги!

Більше новин ― на Порталі освітян України «Педрада»


1 коментар:

  1. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити