четвер, 13 грудня 2012 р.


Стартувала благодійна акція «Подаруй дитині радість читання!»


Стартувала благодійна акція «Подаруй дитині радість читання!»
Під час передплатної кампанії на 2013 рік ДП «Преса» спільно з УДППЗ «Укрпошта» проводять благодійну акцію «Подаруй дитині радість читання!».
Усім охочим взяти участь в акції пропонуємо передплатити для шкіл-інтернатів, сиротинців якомога більше дитячих газет і журналів, щоб діти, позбавленні батьківського піклування, мали змогу протягом усього року читати дитячі видання.
Пропонуємо вам приєднатися до акції. Оформіть доброчинну передплату на дитячі видання в будь-якому поштовому відділенні України або на сайті www.presa.ua (у розділі «Акція-Подаруй дитині радість читання!»). Оформити доброчинну передплату можна на півроку та рік до 20 грудня 2012 року


Більше новин ― на Порталі освітян України «Педрада»



.

1 коментар:

  1. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити