понеділок, 27 липня 2015 р.

Зустрічайте нове число журналу!

Шановні колеги!

Літо — це пора року, що відкриває найширші можливості, особливо для освітян. Упродовж усього навчального року фахівці психологічної служби заклопотані як запланованими, так і гострими ситуативними завданнями. Тож здебільшого мрії про вдосконалення і професійне зростання залишаються нереалізованими. Натомість влітку можна обирати час, форму, інтенсивність навчання, його зміст та місце. Одним словом — найсприятливіша пора для саморозвитку і вдосконалення.



Безперервна професійна освіта є вимогою до практичного психолога. А фаховий журнал — своєрідний ресурс для роботи практичного психолога дошкільного навчального закладу та його професійного вдосконалення. Саме тому липневе число ми присвятили питанню удосконалення фахової майстерності фахівців психологічної служби. Наскрізним є представлення досвіду колег щодо організації профільного методичного об’єднання. Усталена форма підвищення кваліфікації через різні обставини набула видозмін, що нині забезпечують її ефективність та неординарність, активізують учасників, залучають до творчості.

Окрім внесення змін до організаційної моделі професійного зростання, фахівці психологічної служби — методисти та керівники методичних об’єднань — удосконалюють і методи професійного навчання, дедалі частіше віддаючи перевагу інтерактивним. Журнал ««Практичний психолог: Дитячий садок»» також містить кілька інтерактивних рубрик, зокрема це «Робоча ситуація» та «Запитання — відповідь». У професійному житті кожного з нас виникали ситуації, під час розв’язання яких дуже потрібна допомога колеги чи консультація юриста, фахівця профспілкової організації тощо. Кваліфікований аналіз складних робочих ситуацій та компетентні відповіді експертів допоможуть вам, шановні колеги, у професійному та соціальному житті.

З повагою
головний редактор                                                                              Тетяна Гурковська

Детальніше про зміст липневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячийсадок» читайте на порталі освітян України «Педрада».


Немає коментарів:

Дописати коментар